וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מגן-גשם לסמארטפון

20.11.2011 / 10:35

גשם זה ברכה, אבל לסמארטפון זה קללה. ה-BubbleShield יניילן לכם את המכשיר וישמור עליו מפני נזקי רטובים

איזה סופ"ש גשום עבר עלינו. ארובות השמיים נפתחו ושטפו את הרחובות, האנשים ו... אולי גם את הסמארטפונים שלהם? כן, סביר להניח שלא תרצו שמכשיר משוכלל שעלה לכם כמה אלפי שקלים יתקלקל בגלל גשם. בהנחה שאין לכם מכשיר שעמיד לפגעים מסוג זה, כדאי להיזהר ולשמור עליו היטב מהרטוב-הרטוב הזה.

"מגן הבועות" (BubbleShield) ישמור על הסמארטפון שלכם בדיוק מפני זה. מדובר בשילוב בין שקית עם סוגר לנרתיק, שמותאם בגודלו לזה של הסמארטפונים. הוא חסין למים מכל הכיוונים, וגם אם זה לא רעיון מוצלח להטביע אותו בים ועדיין לבנות על סמארטפון פועל – שיטפון של גשם הוא אמור לחסום ללא קושי. בניסיונות הוא הצליח לספוג 12.5 ליטר לדקה במשך שלוש דקות רצופות מבלי שמשהו יחדור פנימה. הוא גם אמור להגן מפני לכלוך, שמן ושומנים וטביעות אצבעות. המגן אף מגיע עם לולאה שמאפשרת לתלות אותו מחוץ לתיק.

העיצוב השקוף שלו אמור לאפשר לשתי מצלמות המכשיר (הקדמית והאחורית) לעשות את עבודתה גם כשהוא בתוך המגן. לא ברור אם היא מסוגלת לצלם היטב כשהניילון הזה תקוע לה בפריים – אבל מזיק זה לא. בכלל, החברה טוענת שאפשר להשתמש במכשיר כרגיל גם כשהוא בתוך המגן. המחיר: 20 דולר לחבילה של חמישה מגנים.


עוד בנושא:

- סמארטפון חסין למים

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully