וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חברי פייסבוק מפרידים ביניכם לבין מארק צוקרברג?

4.74 חברויות פייסבוק בממוצע מפרידות ביניכם לבין מארק צוקרברג, על פי נתונים שפרסמה הרשת החברתית

רק 4.74 חברויות בממוצע מפרידות ביניכם לבין מארק צוקרברג בפייסבוק. הרשת החברתית הפופולרית בעולם פרסמה מידע סטטיסטי חדש על 69 מיליארד הקשרים החברתיים בין 721 מיליוני חבריה הפעילים. קשה ללמוד מהנתונים האלה מתי תביא פייסבוק לשלום עולמי או להשמדת העולם – ובינתיים כלל לא נמצאו בהם תובנות מרחיקות לכת על האנושות – אך אין זה אומר שלא מעניין לראות מה יודעים בפייסבוק על הקשרים בינינו.

והמספר הקסום הוא, כאמור, 4.74. זהו המרחק הממוצע בין משתמש אחד ברשת החברתית לבין כל השאר. הקונטקסט למידע הזה הוא תיאוריית שש דרגות ההפרדה, שפותחה לפני כמעט מאה שנים, אשר גורסת כי בין כל שני אנשים בעולם מפרידים שישה אנשים (שבע היכרויות). וכשפייסבוק בדקה את העניין לפני כשלוש שנים, המספר עמד על 5.28. זה אומר שלפחות בקרב משתמשי פייסבוק, המרחק בינינו מתקצר, ככל הנראה כתוצאה מכך שבכפר הגלובלי קל יותר ליצור חברויות וירטואליות עם אנשים שנמצאים במדינה אחרת.

נתון מעניין נוסף הוא מספר החברים הממוצע שיש למשתמשי פייסבוק. רק לכ-10 אחוזים ממשתמשי פייסבוק יש פחות מעשרה חברים, ולכ-20 אחוזים יש פחות מ-250 אחוזים. לרוב המשתמשים יש יותר מ-100 חברים ברשת, והממוצע הוא 190.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully