וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינקט פותח חלונות

מיקרוסופט הודיעה כי היא מפתחת גרסת מחשב מיוחדת לבקר הקינקט, שתאפשר שימוש ממרחקים קצרים של כחצי מטר

מיקרוסופט מפתחת גרסה של קינקט לחלונות. החברה התייחסה היום לתהיות האם היא תפתח גרסה מיוחדת של קינקט - בקר מזהה-התנועה שפותח במקור לאקס-בוקס 360 - עבור המחשבים האישיים. על פי הודעה באחד הבלוגים של החברה, "התשובה היא כן: תוך שימוש ביסודות שנוצרו בקינקט לאקס-בוקס 360, ייעלנו רכיבי חומרה ועשינו שינויי תוכנה שיתאימו יותר לתסריטים מבוססי-מחשב."

כך, שינויי התוכנה מאפשרים למצלמה של הקינקט לזהות פריטים ממרחק של 50 סנטימטרים ללא איבוד איכות, וממרחק של 40 סנטימטרים עם איכות נחותה אך סבירה. לשם השוואה, המצלמה של הקינקט באקס-בוקס דורשת שהשחקן יעמוד במרחק של 1.5 - 2 מטרים מהמכשיר, מה שהופך אותו ללא-יעיל ביישומים שולחנייים.

לפני מספר שבועות, הודיעה החברה על תוכנית למפתחי יישומי קינקט עבור סביבת חלונות. וכעת מכריזה מיקרוסופט כי המשתמשים הרשומים לתוכנית יקבלו גישה גם לעדכונים בתחום זיהוי תנועה וזיהוי דיבור, עליהם שוקדת מיקרוסופט.

קינקט, שהושק לפני כשנה, הוא בקר שמאפשר לשלוט במשחק אקס-בוקס 360 באמצעות קול ותנועה. הבקר מבוסס, בחלקו, על טכנולוגיה של פיירמסנס הישראלית, אשר עובדת כיום על הבאת חומרה הדומה לזו של קינקט גם למכשירים אחרים, ביניהם גם מחשבים אישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully