וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Five מושקת: הכירו את אחת מחברות הסלולר החדשות של ישראל

חברת הסלולר סלראן חושפת את המותג באמצעותו תפעל בארץ, Five, ואת התוכניות הייחודיות שלה לנוסעים לחו"ל

חברת סלראן – אחת מחברות הסלולר החדשות שעומדות להיכנס לשוק המקומי – חושפת את המותג באמצעותו תפעל ופרטים ראשונים על הפעילות עצמה. שמו של המותג שנבחר הוא Five, לציון היותה של סלראן חברת הסלולר החמישית בישראל, וההשקה המלאה של הרשת צפויה בתחילת 2012.

נזכיר כי סלראן היא חברת סלולר "וירטואלית". אין לה אנטנות משלה, והיא קונה את זמן הרשת שלה מספקיות סלולר. אחד הדברים שהולכים לייחד את Five, נכון למה שידוע כיום על מתחרותיה, הוא הסכם גם עם פלאפון וגם עם פרטנר – דבר שמטרתו לאפשר כיסוי מלא בישראל. כיוון שפלאפון פועלת בתדרים שונים מאלה של פרטנר, תוכל Five לתת מענה ללקוחות שבאים עם טלפונים כמעט מכל דגם התומך בכרטיסי סים. בו בזמן, לא כל לקוח יוכל לנדוד בחופשיות בין שתי הרשתות עמן יש לפייב הסכם – מדובר יהיה בשירות פרימיום שיעלה כסף, ויותאם לאנשים שדורשים זמינות גבוהה בכל עת.

מתמקדים בילדים ובנוסעים לחו"ל

בסלראן היו מוכנים לחשוף היום שני פלחי שוק אליהם תפנה החברה. אחד מאלה הוא ילדים: בתמורה ל-580 שקלים, יוכלו ההורים לרכוש לילד שלהם מכשיר Modu-T (דגם מסך המגע של הטלפון הישראלי ז"ל), שיגיע עם 100 דקות שיחה, 100 סמסים ו-100 מגהבייט של גלישה בחודש, למשך שנה. מעבר לכך, גורס מנכ"ל סלראן יחיאל בן שושן, אין לחברה שלו כוונה למכור מכשירים, כיוון שהוא לא יכול להתחרות בחברות הסלולר הגדולות בתחום הזה.

הקבוצה השניה שתזכה לתשומת לב מיוחדת מ-Five היא אנשים שמרבים לנסוע לחו"ל. הסים של סלראן יוכל לספק מספר מקומי בחו"ל. נכון לעכשיו נחתמו ההסכמים שמאפשרים זאת בארה"ב ואנגליה, ובעתיד יתרחב ההיצע למקומות אחרים.

איך זה עובד? בסלראן יכולים לספק לכם, על גבי הסים של החברה, קווים מקומיים במדינות שונות על גבי סים אחד. וכך, אנשים בישראל יוכלו להתקשר למספר הישראלי שלכם בעלות שיחה מקומית (וללא עלות נוספת עבורכם), אנשים בחו"ל יוכלו להתקשר למספר המקומי שלכם, והוצאת השיחות שלכם תתומחר כאילו אלה יצאו ממדינה בה אתם נמצאים ולא באמצעות הסכם נדידה.

צריכים בכלל עוד מפעיל סלולר בישראל? בואו לדבר על זה בפייסבוק

לגור בישראל, לדבר כמו באמריקה

בנוסף, תוכל סלראן להציע לאנשים שנמצאים בישראל מספר וירטואלי בארצות הברית שינותב לסים שלהם. הלקוח יוכל לבחור את הקידומת בה הוא רוצה את המספר הוירטואלי. וכך, אם יש לכם קרובי משפחה בניו יורק, תוכלו לתחזק מספר אליו הם יוכלו להתקשר בעלות שיחה מקומית ולהגיע אל הטלפון שלכם.

חוץ מחבילת ילדים, מסרבים בסלראן להתייחס כיום למחירי השירותים ברשת Five. בן שושן מצהיר מראש כי מדובר בחברת נישה, שמטרתה לתפוס נתח שוק גבוה במספר פלחים, ומדבר על כ-70,000 לקוחות בשנה הראשונה של הפעילות.

עוד בנושא:
ויש גם שתי חברות סלולר "פיזיות" חדשות

  • עוד באותו נושא:
  • סלראן
  • five

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully