וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תעקוב אחר הרוכשים בחנויות

אפל תתריע בפני עובדי החנויות שלה כשלקוח שהזמין מוצר ברשת בא לאסוף אותו, ותציין את מיקומו, על מנת לשפר את השירות

אפל רוצה לעקוב אחריכם מהרגע בו נכנסתם לחנות. טכנולוגיה חדשה אותה החלה החברה להשיק בימים אלה בחנויות שלה בארצות הברית, נועדה להקל על הלקוחות לאסוף מהחנות מוצרים אותם הזמינו באתר האינטרנט של אפל. והדרך לכך עוברת במעקב אחר הלקוח.


כשהלקוחות משתמשים באפליקציית אייפון של חנות אפל כדי לרכוש מוצרים ומבקשים לקבל אותם בחנות, הם נדרשים כיום להגיע לדלפק ולהציג את הוכחת הקניה. אך כעת, יוכלו לאנשי החנות למצוא עצמם את הלקוחות ולהביא להם את המוצר, בלי שאלה יצטרכו לעמוד בתור. איך זה קורה? באמצעות אפליקציית האייפון של החנות.

זו מתריעה לעבודי חנות אפל כשהלקוח שעל מכשירו מותקנת האפליקציה נכנס לחנות. לאחר מכן, מתחילה האפליקציה להעביר לאייפד של העובד המטפל מידע על השולחן לידו הלקוח נמצא. וכך, יכולים עובדי החנות לאתר את הלקוח בעצם, בלי שזה בכלל ייגש לדלפק או יבקש עזרה.

מדובר בשלב חדש בשדרוג החנויות של אפל. מוקדם יותר השנה, הוחלט להחליף חלק משלטי הנייר שנותנים את מפרט המוצרים באייפדים המצויידים בתוכנה מיוחדת. האייפד יכול לתת ללקוח מידע רב יותר על המכשיר, וכולל גם "כפתור מצוקה". לחיצה על הכפתור מעבירה הודעה לאייפונים של עובדי החנות, ואלה יודעים לבוא לסייע ללקוח.

כיום, פועלות ברחבי העולם 359 חנויות של אפל, שהראשונה בהן נפתחה רק לפני עשור. רוב סניפי החברה נמצאים בארה"ב, ו-114 חנויות נמצאות באחד עשר מדינות נוספות. חנות דגל חדשה של החברה צפויה להיפתח בשבועות הקרובים בגרנד סנטרל סטיישן של מנהטן.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully