וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי בשירות מתנגדי ההפלות

1.12.2011 / 17:01

כשמבקשים מסירי, מערכת השליטה הקולית של האייפון, לספק מידע על מרפאות הפלות - היא נותנת דווקא את פרטי המתנגדים

האם סירי, מערכת השליטה הקולית של האייפון 4S מתנגדת להפלות? קח לפחות טוענים אלו שפתחו את העצומה "אפל: הפסיקי לקדם קיצונים מתנגדי הפלות", עליה חתמו כבר יותר מ-23 אלף איש. לטענתם, סירי אינה מספקת פרטי מרפאות הפלות כאשר שואלים אותה בנושא, ובמקום זאת מספקת פרטים של ארגונים שמרניים המתנגדים עקרונית לביצוע ההליך.

כאשר מבקשים מסירי, למשל, לקבל מיקום של מרפאת הפלות, התגובה המתקבלת היא הפניה למרכזים שונים שמתחזים למרכזים רפואיים אך מטרתם היא להניע את האישה מביצוע הפלה והם אינם מספקים לה מידע מדויק בנוגע להריונה. "אבל בוא נאמר שאתה מחפש שירות ליווי – את זה סירי מספקת בלי בעיה", נכתב בעצומה.

העצומה שנפתחה ממוענת ישירות למנכ"ל אפל טים קוק ומטרתה להגיע ל-25,000 חותמים – יעד ממנו היא רחוקה כרגע ביותר מאלף איש. מחלקת יחסי הציבור של אפל הגיבה בנושא לניו-יורק טיימס ומסרה כי לא מדובר ביד מכוון, שסירי היא מוצר במצב בטא ושיהיו בו שינויים בשבועות הקרובים. "הלקוחות שלנו מעוניינים להשתמש בסירי כדי למצוא כל מיני סוגי מידע. בעוד שהתוכנה יכולה למצוא הרבה – היא לא תמיד מוצאת את מה שחיפשת", אמרה נטלי קריס, דוברת אפל. "לא מדובר בהתעלמות מכוונת שנועדה לפגוע במישהו".


עוד בנושא:

- סירי של אפל: המהפכה הגדולה הבאה היא דיבור עם המחשב
- נפרצה סירי - מערכת השליטה הקולית של אייפון 4S

  • עוד באותו נושא:
  • סירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully