וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ב-HOT: מגבלת נפח גלישה חודשי של 50 ג'יגה

אמיתי זיו

8.12.2011 / 16:30

החוזים החדשים של המצטרפים לשירות האינטרנט של HOT כוללים סעיף "מגבלת נפח" להעלאת והורדת נתונים

האם HOT עומדת להגביל את נפח הגלישה של לקוחות? מי שיעיין בחוזים החדשים של HOT לחיבור לאינטרנט יגלו שם סעיף חדש ומעניין עבור לקוחות משדרגים או מצטרפים החל מה- 1.12.11. שם הסעיף:"מגבלת נפח", וזה תוכנו: "נפח חודשי מקסימלי להעלאת והורדת נתונים ברשת האינטרנט: 50 GB". משמעות הסעיף היא שהחברה תוכל להגביל גלישה למשתמשים החל מנפח שימוש מסוים או לדרוש מהם עוד כסף.

יש לציין כי נפח הגלישה של 50 ג'יגה הוא גדול מאד, וגובל בניצול יתר (Abuse). גולש ממוצע בישראל מגיע לצריכה של 20 ג'יגה בחודש. עוד חשוב לומר שמגבלת נפח גלישה מופיעה כבר בחוזים של ספקיות האינטרנט הישראליות אך המגבלה לא נאכפת וגם חברת הכבלים אינה מתכוונת לממש את הסעיף בחוזה בשלב זה.

סביב המגבלה התחיל דיון בפורום הצרכנות של תפוז והגולשים העלו תהיות באשר לסעיף החדש: "כיצד יודע הלקוח מתי הוא מתקרב לתקרת נפח הגלישה?". "נפח גלישה של 50 ג'יגה אינו עצום. מה בדבר עסקים קטנים, בינוניים וגדולים המגבים את המידע שלהם בשרתי "ענן" ובשרתים פרטיים?". "לדעתך, האם 10GB גם הוא נפח עצום? במידה ולא, מה בדבר משפחה המונה חמש נפשות וייתכן יותר ממחשב בודד? האם "הקצאה" של 10GB לאדם הגיונית בעיניך?"

על כך ענה נציג HOT שחר: "HOT אינה מגבילה או גובה על שימוש באינטרנט. כמרבית חברות התקשורת בעולם, אנו משאירים לעצמנו את הזכות להגביל בעתיד. חשוב להדגיש כי נפח גלישה של 50 ג'יגה הנו עצום בכל קנה מידה ונותן מענה מעל ומעבר, עבור הרוב המוחלט של גולשי האינטרנט בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully