וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: נרתיק אנטי-סלולרי

20.12.2011 / 9:47

קשה להיות לא זמין היום, אבל מי שרוצה להפוך לכזה - ובצורה מוחלטת - יכול לשים את המכשיר שלו ב-Silent Pocket המבודד

בעידן הסלולרי שלנו, נדמה שאי אפשר לברוח מצלצולם וטרטורם של המכשירים הללו – שנמצאים אצל כל אחד, כל הזמן – וכמובן שבמצב זמין. ואם אנחנו לא רוצים להיות זמינים? לא סתם במצב "שקט" אלא ממש לא זמינים – טלפון שלפחות זמנית מתפקד כמו לא יותר מלבנה?

עם שאיפה כזאת מן הסתם נכבה את המכשיר. העניין הוא שיש מכשירים שגם כאשר הם כבויים – הם לא באמת כבויים, אלא עדיין יכולים לשלוח אותות, GPS למשל. אולי אנחנו פרנואידים (או דקסטר) שלא רוצים שיאתרו אותנו?

יש אנשים שלשם כך מוציאים את הסוללה מהמכשיר. אבל באייפון, למשל, אי אפשר לנתק אותה. כאן נכנסים לתמונה נרתיקי Silent Pocket ("הכיס השקט") של חברת MIAmobi, שקוראת להם "פתרון לואו-טק לבעיית היי-טק". תפקידם של אלו הוא לבודד את הסלולרי ולנתק אותו מהעולם זמנית. כאשר המכשיר נמצא בתוכו – הנרתיק חוסם את תקשורת גלי הרדיו שלו ולמעשה הופך אותו ללא זמין לחלוטין, בכל צורה שהיא. כך שהוא טוב למצבים בהם ניתוק חלקי לא מספיק, ואתם מעדיפים ניתוק מוחלט – כזה שמי שמתקשר אליכם יודע שאתם באמת לא זמינים ולא סתם מסננים. וכמובן שכאשר תוציאו את המכשיר מהנרתיק הוא יחזור לפעולה ויציג לכם את כל המסרים וההודעות שקיבלתם בזמן שהתנתקתם מהעולם.

לחברה יש מספר דגמים של נרתיקים, והיא אינה מפרסמת את מחירם באתר שלה.


עוד בנושא:

- תיק הטענה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully