וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מכונת פודינג למבוגרים בלבד

21.12.2011 / 10:22

אוהבים פודינג? מכונה אוטומטית תסרוק אתכם, ואם אתם מבוגרים מספיק לטעמה - תחלק לכם דגימות חינם

פודינג – בואו נדבר על זה. מעולם לא הבנתי את חובבי הז'אנר. אישית, הספיקה לי הסתכלות על הג'לי הצמיגי הזה כדי לאבד את התיאבון לשארית היום, שלא לדבר על פסילת הרעיון של ממש להכניס את זה לפה. אבל כן, יש אנשים שהמאכל הזה עושה להם את זה. בארצות הברית, למשל, מדובר בקינוח אהוב ופופולרי. כה פופולרי, שהוא בא במגוון סוגים וצורות. אחת מהן היא Jell-O Temptations של חברת קראפט – ג'לי דיאטטי בשישה טעמים, שממותג כמאכל למבוגרים.

כדי לקדם את המוצר מפזרת החברה מכונות אוטומטיות (כמו אלו שמוכרות פחיות שתיה) המספקות דגימות שלו. מה שמעניין כאן, מעבר לקונספט של ג'לי ממכונה, הוא הדרך בה מוודאת החברה שרק מבוגרים יקבלו את הדגימות הללו: במכונה (שפותחה על ידי אינטל) מותקנת תוכנת זיהוי פנים שסורקת את המשתמש, מגיעה למסקנה אם הוא מבוגר מספיק – ורק אז משחררת את המוצר. התוכנה לא מצלמת את המשתמש בה, היא רק מנתחת אותו ומשווה לפרמטרים שהוגדרו לה. בהסתכלותה על הפנים, למשל, היא מנתחת מרחק בין העיניים והאוזניים.

עמדת לפניה, היא סרקה אותך והחליטה שאתה צעיר מדי? היא תיסגר ותבקש ממך לזוז הצידה. אבל אם זה קרה לך – לא נורא, באמת, זה בסך הכל פודינג. לא מאכל ששווה לעוף עליו.


עוד בנושא:

- מכונת דונאטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully