וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק תציג פרסומות בפיד המרכזי

21.12.2011 / 11:50

לפי מקורות בחברה, החל מהחודש הבא תאפשר פייסבוק למפרסמים להציג מודעות ב-Feed החדשות המרכזי

פייסבוק תתחיל להציג מודעות ב-Feed המרכזי של הגולשים בתחילת 2012. כך מדווח הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ', בהתבסס על דבריו של גורם בחברה. פייסבוק כבר הציגה בעבר מודעות בפיד - משנת 2006 - אך חדלה לעשות זאת בשנת 2008. בשלב הראשון יופיעו המודעות רק בגרסת האתר של פייסבוק (בה משתמשים כמחצית מהנכנסים היומיים), ורק בהמשך יגיעו גם לפלטפורמות הניידות.

המודעות בפיד יסומנו במילה "ממומנות" (Sponsored) ויוגבלו לתצוגה של מודעה אחת ביום לחבר. לא יהיה מדובר במודעות פרסומות במובן הרגיל של המילה – אלא בהצפה של מידע הקשור בחברי המשתמש ובמותגים (לדוגמה: "החבר X עשה לייק לעמוד של נייק"), ובעמודים להם עשה המשתמש בעצמו 'לייק'. המשתמש יוכל ללחוץ X על מודעה כזו ולהסירה מהפיד, אך הדבר לא ימנע ממודעות נוספות להופיע לו בהמשך.

מיקומן של המודעות – באיזור המרכזי בפייסבוק – וכן מראן הדומה לעדכונים רגילים בפיד, יכול להפוך אותן לאפקטיביות ביותר מבחינת חשיפה. הסימון הפרסומי יופיע בקצה הימני התחתון – מקום שאינו בולט ושסביר להניח שיסרק על ידי עינו של המשתמש רק לאחר שנחשף לתוכן הפרסומי. לצעד זה פוטנציאל להעלות במידה ניכרת את ההכנסות של פייסבוק, שכן פרסום בפיד המרכזי צפוי להיות אפשרות אטרקטיבית מאוד לחברות ולשאר מפרסמים.


עוד בנושא:

- הטיימליין החדש של פייסבוק: כל מה שאתם צריכים לדעת
- תמונות פרטיות של צוקרברג דלפו לרשת

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully