וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי דומיינים בורחים מ-Go Daddy

25.12.2011 / 12:16

שירות אחסון הדומיינים Go Daddy הצהיר על תמיכה בחוק אנטי-פיראטיות דרקוני. התוצאה: נטישה המונית של לקוחות

יותר מ-70,000 דומיינים הועברו בימים האחרונים משירות רישום הדומיינים הידוע Go Daddy למתחריו. הסיבה: מחאה של בעלי אתרים על כך שהחברה הצהירה על תמיכתה בהצעת החוק המכונה SOPA – שמטרתה להילחם בפיראטיות ברשת, אך מתנגדיה טוענים שהיא סותרת את חופש הדיבור.

לפי החוק, חברות יהיו אחראיות לתוכן שמפרסמים משתמשים באתריהן. המשמעות היא שאתרים ושירותים כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וויקיפדיה ישאו באחריות על תוכן לא הולם או לא חוקי שהזינו משתמשים. חברת גו-דדי התייצבה לימין החוק, דבר שעורר סערה ברשת ומחאה גדולה. התוצאה: עשרות אלפי דומיינים שהועברו, הפסד כספי של מאות אלפי דולרים בפחות משבוע ונציגי חברה שמתקשרים ללקוחות עוזבים ומתחננים בפניהם שיישארו. כל זה הוביל לכך שגו-דדי פרסמה הצהרה רשמית בה היא חוזרת מתמיכתה בהצעת החוק.

"לחימה בפיראטיות ברשת חשובה מאוד, לכן תמכה גו-דדי בשינויים לחקיקה – אבל אנו בהחלט יכולים להשתפר", הצהיר מנכ"ל החברה וורן אדלמן. "כחברה שעוסקת בחדשנות, שורשינו נטועים בתיקון הראשון לחוקה ואנו מאמינים ב-100% שהאינטרנט הוא מנוע הצמיחה העיקרי לכלכלה החדשה. גו-דדי תתמוך בשינויים כאשר קהילת האינטרנט תתמוך בהם".

לקוח של גו-דדי כתב בפוסט שפרסם בגוגל פלוס: "קיבלתי כרגע שיחה מגו-דדי. הנציג אמר ששם לב שהעברתי את 60 הדומיינים שלי ורצה לדעת למה. אמרתי לו שזה בגלל SOPA ושאיני יכול לתת את כספי לחברת טכנולוגיה שתומכת בחקיקה כזאת. הנציג התנצל ושאל אם יש משהו שהחברה יכולה לעשות כדי לקבל אותי בחזרה. אמרתי לו: לא תודה".


עוד בנושא:

- GoDaddy החל להציע כברירת מחדל רישום כתובות עם הסיומת co

  • עוד באותו נושא:
  • גו דדי
  • SOPA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully