וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקר חוגגת סילבסטר במסיבה וירטואלית

אפליקציית הפאב הווירטואלי הישראלית תהפוך מוקד לחגיגות לפני אירוע סוף השנה הגדול שישודר ברשת ABC

מי שיחפש "חימום" לקראת מסיבות הסילבסטר והשניות הגורליות של הנשיקה עם המעבר לשנה החדשה, ימצא את מבוקשו בסביבה הווירטואלית. שייקר, אפליקציית הפאב הווירטואלי בפייסבוק שיצרה חברת הסטארט-אפ הישראלית, תקיים מסיבה בלופט וירטואלי שתקדים את האירוע של חברת ההפקות דיק קלארק שיתקיים בטיימס סקוור בניו יורק ובלוס אנג'לס וישודר ברשת ABC. לפי הדיווח בטק-קראנץ', הגולשים יוכלו לצפות בראיונות עם כמה מהמוזיקאים שיקחו חלק באירוע הגדול, ובהם חברי הבלאק אייד פיז פרגי ו-will.i.am ובלינק 182, וכמובן לרקוד ולקנות משקאות וירטואליים.

בימים אלה משתפת שייקר פעולה עם ארגון "לתת" שבמסגרתו היא מקיימת מסיבות רחוב וירטואליות בימי חג החנוכה. הערב, למשל, השתתפו במסיבה של שייקר ו"לתת" הראל סקעת ונתן בשבקין. בימים האחרונים הופיעו בפני גולשי האפליקציה להקת בית הבובות, מיקי ושירה גבריאלוב, ג'ולייטה ושירי מימון לצד שמעון בוסקילה. במהלך האירועים, שייערכו עד ה-28 בחודש, נר שמיני של חנוכה, מזמינה האפליקציה את הגולשים לתרום לארגון.

שייקר הייתה הזוכה הגדולה בתחרות טק-קראנץ' Disrupt שהתקיימה בספטמבר. החברה גברה על 29 המתחרות האחרות בתחרות השנה וזכתה בצ'ק בסך 50 אלף דולר. כחודש לאחר הזכייה נודע שהחברה השלימה סבב גיוס ראשון, שבמהלכו גייסה 15 מיליון דולר בהובלת Shervin Pishevar, מנלו ונצ'רס ו-CrunchFund, קרן ההשקעות החדשה של מייקל ארינגטון. בחודשים שקדמו לזכייה גייסה שייקר 3 מיליון דולר, כאשר המשקיעים העיקריים בה היו זכי רכיב וקרן ההון סיכון פיטנגו. החברה הוקמה לפני שנה על ידי האחים יונתן וגד מאור ועופר רודנשטיין ומעסיקה כיום 20 עובדים.


עוד בנושא:

- שייקר הישראלים זכו בתחרות סטארט-אפים עולמית
- שייקר: הדבר החם הבא

  • עוד באותו נושא:
  • שייקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully