וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תקיים אירוע השקה בסוף ינואר

4.1.2012 / 12:09

לפי דיווחים מתכננת אפל להשיק בסוף החודש פרויקט חינוכי של ספרים דיגיטליים או פלטפורמת פרסום לסופרים עצמאיים

לפי דיווחים ההולכים ומתגברים בימים האחרונים, אפל צפויה לקיים אירוע השקה בסוף ינואר. כמו תמיד, החברה לא מדווחת במה הוא יעסוק, אך השמועות ברשת מדברות על שתי אפשרויות מרכזיות: חשיפה של פרויקט/פרויקטים הקשור/ים בחינוך והשקת שירות שיאפשר לסופרים עצמאיים להעלות את כתביהם לחנות הספרים הדיגיטלית של אפל.

בלוגר הטכנולוגיה קלייטון מוריס פרסם כי כבר מספטמבר ידוע לו ממקורות החברה על הכוונה לקיים את האירוע, ושהשאיפה הראשונית הייתה לערוך אותו כבר בסוף 2011. לדבריו, ההכנה לאירוע ארכה זמן רב ועוד התחילה בימי חייו של המנכ"ל המנוח סטיב ג'ובס, "שההכרזה הייתה קרובה לליבו". מוריס ציין כי לא צפויה השקת חומרה כלשהי באירוע.

מקורות נוספים טוענים שהאירוע קשור לשירות אייטיונס ושהצוות שאחראי על השירות נמצא כרגע בעבודה אינטנסיבית. הבלוג MacRumors דיווח כי אפל צילמה סרטוני פרומו עם מנהלים בתעשיית ספרי הלימוד. כאשר מחברים שמועות אלו ניתן להעריך שמדובר בהודעה על פרויקט חינוכי של ספרים דיגיטליים שישלב בין חנות אייטונס, חנות האפליקציות וחנות הספרים iBookstore שמפעילה אפל.
אתר goodereader.com טוען לעומת זאת שאפל תשיק פלטפורמת פרסום ספרים דיגיטליים חדשה שתאפשר לכותבים להעלות את כתביהם ל-iBookstore, זאת בפורמט הספר האלקטרוני EPUB. כיום לא יכולים סופרים עצמאיים לפרסם את כתביהם בחנות הספרים של אפל אלא אם הם עובדים דרך שירות צד-שלישי שמתווך בינם לבין החנות. בשירות החדש תאפשר אפל (לפי הדיוח) לעשות זאת גם ללא תיווך – בדומה למה שאמזון מאפשרת ל"סופרי אינדי" בחנות ספרי הקינדל שלה.


עוד בנושא:
- אייב האביר - תואר אבירות יוענק למעצב אפל
-

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully