וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום משדרגת את הרשת: תתמוך ב-84 מגה-ביט לשניה

אמיתי זיו

8.1.2012 / 13:44

סלקום הודיעה כי החלה במהלך בהיקף 100 מיליון שקל לשדרוג תשתיות ושהפרישה כבר הושלמה בחלקים רבים בארץ

אחרי פלאפון, שהכריזה על מהלך של "עשרות מיליוני דולרים" לשדרוג הרשת שלה, סלקום מודיעה כעת כי החלה כבר במהלך בהיקף 100 מיליון שקל לשדרוג תשתיות. סלקום תשדרג את האתרים עצמם, את רשת התמסורת (העצמאית) ואת ליבת הרשת, כך שהרשת תתמוך בעתיד בקצבי הורדה של עד 84 מגה-ביט לשנייה.

מהחברה נמסר: "סלקום מבצעת את פרויקט שדרוג הרשת הסלולרית עם אריקסון ונוקיה-סימנס לתמיכה עתידית לקיבולת רשת גבוהה למהירות של עד 84Mbps וכיסוי סלולרי משופר בתדרי 850 ו-2100 מגה הרץ. תהליך שדרוג רשת התמסורת והרשת הסלולרית החל בשנת 2011 וצפוי להסתיים במהלך שנת 2012".

ליפא אוגמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות בסלקום, מסר כי "בשדרוג הרשת, סלקום מיישמת את הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בטכנולוגיית HSPA+, עם יכולת תמיכה עתידית בכל מפת ההתפתחות של טכנולוגיה זו לשנים הקרובות. במסגרת הפרויקט השלמנו כבר פרישה בחלקים נרחבים של מדינת ישראל, והפרויקט מתקדם לפי התכנון. היתרון הגדול של סלקום אל מול המתחרים מתבסס על רשת התמסורת העצמאית של החברה, המהווה תשתית עיקרית לשינוע נפחי המידע הגבוהים ומשרתת גם את הפעילות הקווית הפנים ארצית (מפ"א) של סלקום. במסגרת ההיערכות לגידול נפחי המידע המועברים ברשת, סלקום משדרגת גם את ליבת הרשת ואת רשת ה-IP, ותאפשר קיבולת גבוהה בכל מרכיבי הרשת".


עוד בנושא:

- פלאפון משדרגת את מהירות הגלישה ל-42 מגה-ביט

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully