וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES 2012: אינטל רוצה לעשות סירי

אינטל חשפה בתערוכת CES תוכניות לשילוב מערכת זיהוי קולי במחשבי אולטרהבוק, ואולטרהבוקים עם מסך מגע

אינטל רוצה לעשות סירי. במסיבת העיתונאים שלה בתערוכת CES הודיעה יצרנית המעבדים הגדולה בעולם על יוזמה להבאת טכנולוגיות זיהוי קולי אל מחשבי האולטרהבוק. היוזמה, שמבוססת על שיתוף פעולה עם חברת Nuance, שעומדת מאחורי סירי של אפל, תביא ערכות פיתוח והתאמות מיוחדות של הטכנולוגיה לאולטרהבוקים בהמשך 2012.

המטרה אינה סתם לשלוט על המחשב - תוכנות רבות שמאפשרות זאת זמינות כבר יותר מעשור. המטרה היא לאפשר לתת למחשב פקודות מתקדמות, בשפה טבעית, כשהמחשב לומד אתכם ולא אתם את הפקודות של המחשב. המטרה, בסופו של יום, היא שתוכלו להגיד למחשב מה אתם רוצים, ולתת לו כבר לפענח באמצעות אילו תוכנות וכלים לבצע את המשימה.

מה זה אומר מבחינה טכנולוגית? Nuance תתאים במהלך השנה את תוכנת הזיהוי הקולי שלה, Dragon, למעבדי אינטל החדשים, כדי להקל על העיבוד של הקול ולייעל את הזיהוי. מחשבי אולטרהבוק לא ייצטרכו לשלוח דוגמאות קול לזיהוי על שרתי החברה אלא יוכלו לעשות זאת על המחשב עצמו. אינטל, מצידה, תפיץ כלי פיתוח ותדרבן מפתחים להשתמש בטכנולוגיה, עם דגש על מחשבי אולטרהבוק הדקיקים אותם החברה מקדמת.

לא רק קול, גם תנועה

נזכיר - בשנה שעברה הכריזה אינטל על האולטרהבוק: קטגוריית מחשוב חדשה של מחשבים ניידים, עם דגש על עובי ומשקל נמוכים, יחד עם כוח עיבוד גבוה. אינטל מקדמת את הטכנולוגיה מבחינה שיווקית, מפתחת כלים ייחודיים עבור המחשבים, ועוזרת לשותפות שלה לפתח דגמים גם אם אין להן יכולות מחקר ופיתוח מתקדמות. המטרה היא שעד סוף השנה הנוכחית יותר מחצי מהמחשבים הניידים שנמכרים בשוק יהיו אולטרהבוקים.

ואחד החידושים אותם תביא אינטל לשותפותיה השנה הוא מחשב עם משטח מגע שקוף מתחת למקלדת, שהופך למסך מגע כשהמחשב סגור כדי לאפשר גישה לעדכונים בקלות. בנוסף, איששה אינטל שוב את המחוייבות שלה למחשבי אולטרהבוק עם מסכי מגע - דגמים שצפויים להגיע כבר השנה, זאת לקראת השקת 'חלונות 8' לה דגש על ממשק מגע. באופן כללי, יותר מ-75 דגמי אולטרהבוקים יושקו במהלך 2012 (ביניהם, לראשונה, מחשבי 14 ו-15 אינץ').

מולי אדן, סגן נשיא באינטל, הציג אולטרהבוק עם מסך מגע, כשהוא מדבר על כך שכן - מחשבים שהופכים לטאבלטים זה יעיל - אבל מסכי מגע משפרים גם את חווית השימוש במחשבים ניידים רגילים

מאבטחים את חווית המחשוב

טכנולוגיה נוספת אותה הציגה אינטל מאפשרת לאבטח רכישות אינטרנטיות באמצעות ממשק אלחוטי. עם כרטיס אשראי תומך, ומחשב תומך, כל מה שצריך כדי לבצע רכישה זה לקרב את הכרטיס לבסיס המחשב כשהאתר מבקש מכם לעשות זאת. אך אם מישהו גונב לכם את הכרטיס, הוא לא יוכל להשתמש בו באתרים שתומכים בטכנולוגיה, כיוון שהזהות שלכם מקושרת למחשב הספציפי שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully