וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרו-פלסטינים חשפו ברשת פרטי מידע אישי של ישראלים

10.1.2012 / 19:50

חשיפה נוספת של האקרים: שמות, תאריכי לידה ומספרי טלפון של ישראלים פורסמו ברשת, וכן פרטים מאתר היכרויות. ובינתיים: האקר ישראלי חושף מספרי אשראי סעודיים

חשיפה נוספת מצד האקרים עוינים לישראל. לאתר pastebin.com, בו השתמש ההאקר OxOmar כדי להפיץ קבצים עם מידע של כרטיסי אשראי ישראליים, הועלה לפני יומיים קובץ חדש. הפעם לא מדובר במספרי כרטיסי אשראי, אלא בפרטים אישיים של אזרחים ישראלים, הכוללים שמות מלאים, כתובות אי-מייל ומספרי טלפון. התוקפים מזדהים כפרו-פלסטינים המתנגדים לכיבוש.

נראה כי רשימה אחת של שמות וכתובות מייל נלקחה מהאתר של אוניברסיטת בן-גוריון, שכן ההאקרים מציינים לצידה את הכתובת של אתר המוסד הלימודי.

חלק אחר מהמידע שנחשף נראה כלקוח מאתר היכרויות, שכן הוא כולל תיאורים אישיים כגון "מיוחדת - לא שגרתית, אוהבת אנשים במיוחד טובי לב", "בחורה איכותית, מרשימה, אמיתית, אסטתית, ישרה וקצת בררנית" וכדומה. תיאורים אלו מופיעים בצמוד לפרטים האישיים של אותם משתמשים: שם מלא, תאריך לידה, כתובת אי-מייל ומספר טלפון. לפי הכתובת שנותנים לצד המידע ההאקרים, מדובר במידע שנלקח מאתר של מרכז לחקר הסרטן בטכניון.

עוד נחשפו לכאורה בהודעה שמות מפרסמים באתר הערבי-ישראלי toplinks.co.il - המתפקד כעמוד קישורים לאתרים פופולריים ברשת הישראלית. ההאקרים נותנים שורה של כתובות אתרים שהם לכאורה כאלו המפרסמים בטופלינקס, כאשר חלקם של גופי תקשורת כאל ג'זירה ו-CNN.

הפעם הפרטים בגוף ההודעה

בניגוד לשתי הפעמים הקודמות, המידע שנחשף הפעם לא הובא כקובץ אותו יש להוריד - אלא כטקסט בגוף הודעת הפורצים עצמה. המשמעות היא שכל מי שמגיע לעמוד הזה מגיע גם לפרטים שנחשפו, מבלי צורך לבצע הורדה למחשב.

בהודעת ההאקרים (שאינם מזדהים, וככל הנראה אינם ההאקר OxOmar) נאמר כי הצליחו לשאוב את המידע ב-43 דקות עבודה בלבד וממספר אתרים. "תתביישי, ישראל, אין פלא... את מריצה את התשתיות שלך כמו את המדינה - בצורה מחורבנת". עוד נכתב בהודעה: "הכיבוש נמשך כבר חודשים... מחאות ברחבי העולם כבר שנים... אנחנו הקול, אנחנו הכוח".

תגובת נגד: חשיפת מספרי אשראי סעודיים

התקרית הנוכחית היא השלישית במספר בשבועיים האחרונים, זאת לאחר שההאקר המתכנה 0x0mar פרסם שני קבצים נפרדים עם עשרות אלפי מספרי כרטיסי אשראי ישראלים.

היום, כנקמה על אירועים אלו, פרסם כתגובה וכנקמה האקר ישראלי המתכנה 0x0mer (ושמו, לדבריו, הוא עומר כהן) רשימה של מאות כרטיסי אשראי סעודיים, המלווים בשמות, כתובות אי-מייל ומספרי טלפון של בעליהם. כהן ליווה את הפרסום ברשת בקללות כלפי ההאקר הסעודי

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully