וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: טאבלט פטריוטי סיני

17.1.2012 / 10:05

האם מחשב הלוח שלכם פטריוטי מספיק? אם תקנו את זה של Hongpaiyihao הסינית תוכלו להיות בטוחים שכן

יש לכם מחשב לוח? אם כן, עד כמה הוא פטריוטי? אני בטוח שלא שאלתם את עצמכם את השאלה הזאת יותר מדי, אבל אולי הגיע הזמן לכך. בשביל מה לחכות עד שישראל ביתנו, דני דנון או יריב לוין ישאלו אתכם את זה בטון חושד? הנה, תלמדו מסין, מדינה שיודעת לטפח את הפטריוטיות שלה.

חברת Hongpaiyihao (שזה אומר "הקבוצה האדומה מספר 1") מבייג'ין מייצרת מחשב לוח אנדרואידי חדש, עם מסך 9.7 אינץ' ומעבד 'טגרה 2'. הטאבלט הזה נעשה במיוחד עבור פקידי שלטון וצרכנים פטריוטיים: הוא עמוס באפליקציות תומכות סין, ביניהן אחת של שירות בלוגינג ששלטונות המדינה אישרו לשימוש ואחת שמעדכנת בחדשות האחרונות מהפרלמנט המקומי. הוא גם כולל מנויים למיטב העיתונים היומיים של המדינה, כלומר אלו שהממשל אישר ווידא שלא מפרסמים דברים שמעצבנים אותו.

מבחינת חומרה מדובר במוצר בינוני עד סביר, עם רזולוציית מסך של 1024x768, 1 ג'יגה של זיכרון ו-16 ג'יגה של שטח אחסון. המחיר? 1,590 דולר. עלות שלא רק שלא ברור כמה סינים יכולים לעמוד בה, אלא גם כמה אזרחיים מערביים. האייפד 2, נזכיר, עולה החל מ-499 דולר. אבל היי, זה מחיר קטן לשלם בתמורה לביטוי פטריוטיות למדינה שאתה אוהב. אנחנו מחכים לטאבלט הישראלי שיגיע עם "ישראל היום" מובנה בתוכו.


עוד בנושא:

- טאבלט דו-מערכתי
- טאבלט השירבוטים

  • עוד באותו נושא:
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully