וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית בלקברי מחליפה הנהגה

אחרי 20 שנה בתפקיד, המנכ"לים המשותפים של יצרנית הבלקברי, RIM, עוזבים את התפקיד. בתוכניות של המנכ"ל הנכנס - גרסה חדשה לטאבלט הפלייבוק

לאחר 20 שנים, יצרנית מכשירי הבלקברי מחליפה מנכ"לים. ג'ים בלזילי ומייק לזרידיס, שניהלו יחד את יצרנית הטלפונים הקנדית RIM במשך שני עשורים, הודיעו באופן מפתיע כי הם עוזבים את תפקידם. המנכ"ל החדש של RIM הוא תורסטן היינס - סמנכ"ל התפעול של החברה שהגיע אליה לפני ארבע שנים.

RIM, שלפני מספר שנים עוד הייתה החברה בעלת השווי הגבוה ביותר בקנדה, נמצאת בשנים האחרונות בצרות, על רקע ירידה בנתח השוק שלה ומספר השקות כושלות של מכשירים. כך, למשל, הצטמצם נתח השוק של מכשירי בלקברי מ-15 ל-11 אחוזים בתוך שנה. כמו כן, הטאבלט אותו השיקה החברה, פלייבוק, כשל במכירות ומחירו הורד מ-500 ל-200 דולרים. בו בזמן, הטלפונים אותם השיקה החברה התקשו בתחרות מול מכשירים של אפל ומכשירי אנדרואיד רבים שהגיעו לשוק.

בראיון לבלומברג אמר מייק לזרידיס כי "זהו עידן חדש עבור RIM. זו הייתה דרך מלאת מהמורות, עשינו את כל אשר ביכולתנו. תורסטן הוא הבחירה האידאלית, יש לו את היכולות הנכונות בזמן הנכון". בתוך כך, מכחישים ב-RIM כי תחת המנכ"ל החדש ינסו בחברה למצוא לה קונה, ומגזין וול סטריט ג'ורנל אף מדווח כי גרסה חדשה לפלייבוק נמצאת כבר בפיתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • RIM
  • בלאקברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully