וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: הטיימליין של פייסבוק אצל כולם

25.1.2012 / 17:20

גם מי שנמנע עד עתה משימוש בטיימליין של פייסבוק יאלץ לקבלו בשבועות הקרובים. מה זה אומר ואיך מתכוננים?

העדפתם עד עכשיו לא להשתמש בטיימליין של פייסבוק? בקרוב מאוד לא תהיה לכם ברירה. הרשת החברתית עומדת להעביר בשבועות הקרובים את כל מאות מיליוני משתמשיה לשימוש בפיצ'ר שהוצג בספטמבר 2011 ונכנס לשימוש רחב בדצמבר של אותה שנה – כולל את אלו שעד עתה בחרו לא לקבל אותו. המשמעות: מעתה יהיה קל הרבה יותר לחטט בהיסטוריה שלכם ולהגיע לתכנים שהעליתם לפייסבוק גם לפני שנים, וכדי למנוע חשיפה לתכנים כאלו – עליכם לסנן אותם ידנית.

"טיימליין הוא סוג חדש של פרופיל שמאפשר לכם להדגיש את התמונות, הפוסטים ואירועי חייכם בצורה שמספרת סיפור", כתב פול מקדונלד מפייסבוק בפוסט רשמי של החברה שהודיע על העדכון. מקדונלד עדכן כי לאחר קבלת הטיימליין יהיה למשתמשים שבוע כדי לעבור על הטיימליין ולמחוק או להחביא ממנו תכנים מסוימים – לפני שחבריהם לרשת יוכלו לצפות בעמוד בפורמט החדש ולהגיע אליהם בקלות. לאחר מכן "הטיימליין שלכם ייכנס לשימוש אוטומטית, ויחליף את הפרופיל שלכם – אך כל הפוסטים והתמונות עדיין יופיעו שם".

כדי לראות כיצד נראה עמוד המשתמש עם הטיימליין על ידי החברים ניתן לבחור באפשרות View As בראש העמוד, וכך להביט בו כדוגמה.

המטרה: יותר שיתוף מידע

מטרתו של הטיימליין היא לגרום לכם לשתף כמה שיותר מידע עם פייסבוק. בחברה מבינים שאם ייתנו למשתמשים כלי קל ונוח לסדר את כל ההיסטוריה שלהם בדף אחד, משתמשים רבים יעשו זאת. כך גם מקווה פייסבוק לטפל בבעיית דחיקתם למטה של עדכונים, שלאחר זמן קצר הופכים למעשה ללא זמינים לצפייה. הטיימליין החדש כולל שורה של פיצ'רים שלא היה במצב הקודם של פייסבוק, ביניהם:

תמונת שער - אפשרות לשים חוץ מתמונת פרופיל גם תמונה גדולה שמופיעה לכל רוחב הדף.

יומן פעילויות - תצוגה כרונולוגית של כל מה שעשיתם מאז ומעולם, כשלצד כל פעולה מופיע כפתור השואל אם להציג אותה בטיימליין, התגובה או התמונה לטיימליין. רק עדכונים נבחרים זוכים לככב, ומי שבוחר אותם בתחילת הדרך היא פייסבוק.

כפתור פיצ'ר – כפתור המספק אפשרות להבליט עוד יותר הודעה כלשהי, ולתת לה לתפוס את כל רוחב הטיימליין (בדרך כלל היא תופסת רק חצי). לחיצה על הכפתור תכפיל את גודלה ולחיצה חוזרת עליו תחזיר את המצב לקדמותו.


למדריך הטיימליין השלם של וואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully