וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מוסיף הגובה

29.1.2012 / 9:40

נמוכים? רוצים לעשות משהו בנידון? ה-Look Taller מאפשר לכם להוסיף 2.5 ס"מ לגובהכם בעזרת תוספים לנעליים

לא פשוט להיות גבר נמוך. זה לא רק העניין הזה שמסתירים לך בקולנוע ואתה צריך שרפרף כדי להגיע למדף הגבוה בארון. זה גם (ואולי בעיקר) העובדה שבתרבות שלנו אחד הסטנדרטים הבולטים של החיצוניות הגברית הוא גובה, ושרבות מבנות המין הנשי מצפות שהחצי השני שלהן יסתכל עליהן לפחות קצת מלמעלה, ושהן יוכלו לנעול נעלי עקב מבלי שהיוצרות יתהפכו.

לפני עשרות שנים היה מוצר אמריקאי שניסה לפתור את הבעיה הזאת באופן מלאכותי, על ידי הכנסת "רמפות" קטנות לנעליים, שעמידה עליהן הוסיפה למשתמש עוד כמה סנטימטרים בגובה. עכשיו אפשר לרכוש כאלו מחדש, הודות ל-Look Taller, שיחזור של הקונספט ההוא, שכבר בעטיפה שלו מדגיש את הקשר לעבר ואת היותו רטרואי. הרמפות הללו עשויות מספוג, כך שיהיה נוח לעמוד עליהן, ומוסיפות לגובה המשתמש 2.5 סנטימטר.

אז כן, ייתכן בהחלט שהמוצר הזה יגרום לנמוכי הקומה שביננו להיראות קצת יותר גבוהים, אבל מצד שני – מה תעשו כשיגיע רגע האמת ועלמת החן שסחפתם עם גובהכם החדש תיראה אתכם ללא נעליים, ובגודלכם (וקוטנכם) הטבעי. יש היגידו שלזייף גובה זה עוד פחות טוב מלהיות נמוך. מי שלא חושב כך מוזמן לשלם 4.51 דולר ולרכוש את ה-Look Taller.


עוד בנושא:

- סוליות מתחממות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully