וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות חדשות לאייפון שלכם

3.2.2012 / 14:05

מחידון החינוך המיני של ד"ר רות ועד לרשת חברתית לסרטונים אילמים - חמש אפליציות חדשות לאייפון שלכם

Dr. Ruth's Sex Quiz

הסקסולוגית ד"ר רות וסטהיימר היא כנראה האייקון מספר 1 בעולם לחינוך מיני. עכשיו אפשר למצוא אותה גם באייפון, בחידון מין תחרותי על שמה. המשתמש נדרש לענות על שורה של שאלות (ניתן לבחור את אורך השאלון – 10, 20 או 50) הקשורות למונחים ומושגים מיניים לצד מידע על התנהגות מינית (למשל: "כמה זוגות לא מתנשקים בזמן הסקס?"). הגרפיקה בסיסית, ואפילו די עלובה, אבל זה לא העיקר כאן. תשובה נכונה תזכה אתכם בנקודות ובציון לשבח קולי של ד"ר רות ("קורקט! יו אר גוד!") ותשובה שגויה תזכה אתכם בצקצוק לשון של הגברת, על מבטאה הייקי.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

חשבון מוגבל

צ'קים אמנם הופכים לעולם הולך ונעלם, אך הם עדיין קיימים ואפילו נחשבים לסטנדרט בחלק מהדברים עליהם אנו משלמים – כאשר הבולט שבהם הוא כנראה שכר הדירה. הבעיה היא שכאשר אתם מקבלים צ'ק אתם לא באמת יודעים אם אכן יש כסף מאחוריו. האפליקציה הישראלית "חשבון מוגבל", שכבר מככבת בראש מצעדי ההורדות של חנות האפליקציות, בודקת בדיוק את זה. צריך להזין בה את מספר הבנק, הסניף והחשבון של נותן הצ'ק, והאפליקציה בודקת און-ליין על המקום אם החשבון יאפשר למשוך ממנו תשלום ונותנת לכם את האוקיי (או את ה'לא') לקבל את התשלום בצורה הזאת.

מחיר: 0.99 דולר

להורדת האפליקציה

Where is my Phone

בשנות ה-80 מחזיקי מפתחות המגיבים לשריקה היו להיט גדול. הקונספט היה לחבר את מפתחות הבית למחזיק שגם אם נעלם ברחבי הדירה – שריקה שלכם תגרום לו להגיב בצפצוף – וכך תסייע לאתרו. הפטנט הזה כבר נשכח ממזמן, אך כעת הוא מועבר לאייפון. אפליקציית Where is my Phone עושה את אותו הדבר, אבל לאייפון שלכם במקום למפתחות. כל עוד הטלפון נמצא במרחק של עד עשרה מטרים מכם – הוא יגיב לשריקה שלכם בצלצול עם הרינגטון הנבחר, מתוך מגוון של 30 צלצולים. כך לא תאבדו את האייפון שלכם, או לפחות לא תצטרכו לחפש אותו שעה.


מחיר: 0.99 דולר

SB XLVI Guide

בשבוע הבא יתקיים הסופרבול, אותו אירוע ספורטיבי שהפך כבר לטקס וליום חג בארצות הברית. לרגל האירוע החגיגי השיקה ליגת ה-NFL את אפליקציית הסופרבול הרשמית. זו כולל מפה תלת-מימדית מרשימה של איזור האירוע והאיצטדיון (הניתנת להגדלה והקטנה בעזרת המולטי-טאץ'), לוח אירועים הקשורים למשחק, ושורה של מדריכים למי שיש לו מספיק מזל להגיע לאיצטדיון ולא רק לראות את המשחק בטלוויזיה – מקומות חניה, מסעדות וברים ועוד עזרים בדרך לגביע הפוטבול הנכסף.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Color

לעשות Share לתמונות בפייסבוק זה כבר פאסה, מסתבר. אפליקציית Color, שהתחילה מהרעיון הזה, זוכה עכשיו לגרסה חדשה בה היא רוצה שתעשו Share לקטעי וידאו. ולא מדובר במתחרה ליוטיוב - לאפליקציה מגבלה של 30 שניות, והסרטונים הם אילמים. היא קוראת לזה Visits (ביקורים), ומדגישה את העובדה שניתן לצפות בהם "בשידור חי", ממש בזמן שאתם מצלמים (לא ברור כמה זה רלוונטי, כאשר הקטע הוא באורך של חצי דקה בלבד והוא ממילא נשאר לצפייה חוזרת בעמוד הפייסבוק שלכם). מבדיקה שערכנו גילינו שהשימוש פשוט - יש כאן התחלה של פוטנציאל. רק מתי יוסיפו סאונד?

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully