וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אפליקציות לאנדרואיד שלכם

דרופבוקס נותן לכם 5 גיגהבייט בחינם באנדרואיד, חבילת משחקים חדשה משלבת תרומה, ועוד אפליקציות אנדרואיד מגניבות

דרופבוקס בטא - 5 גיגה בחינם

מה זה: דרופבוקס הוא אחד מיישומי הענן הפופולריים ביותר כיום. היישום מאפשר לכם לסנכרן תיקיות שנבחרו מראש בין מכשירים שונים - ממחשבים ועד טלפונים סלולריים - כשהתוכן עצמו מועלה לענן ובכך הופך זמין מכל מקום.

איך זה עובד: גרסת הבטא החדשה של דרופבוקס לאנדרואיד כוללת העלאה אוטומטית - אפשרות להעלות את התמונות וסרטוני הוידאו שאתם מצלמים על הטלפון אוטומטית לחשבון שלכם. ואם תסכימו לבדוק את האפשרות הזו, יתגמלו אתכם בדרופבוקס ב-5 גיגהבייט שטח אחסון נוסף בחינם. כל מה שתצטרכו לעשות זה להעלות תוכן, עד 5 גיגהבייט ממנו, והשטח שניתן לכם בשירות ימשיך לגדול.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

סנייק

מה זה: סנייק. זה סנייק.

איך זה עובד: יש נחש, והוא אוכל נקודות. מפתיע. טוב, למעשה מדובר באפליקציה שלא רק נותנת לכם לשחק סנייק, אלא מחכה את הממשק של מכשירי הנוקיה הישנים עליהם סנייק הגיע. זה נוסטלגי, זה חמוד, וזה חינמי.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

BeyondPod

מה זה: אחת מתוכנות הפודקאסטים הטובות ביותר לאנדרואיד, ותוכנה טובה הרבה יותר מזו שמגיעה עם המערכת. ואם אתם חושבים שפודקאסטים זה לחלשים, כנראה שלא הקשבתם לטובים שבהם.

איך זה עובד: התוכנה מאפשרת לחפש את הפודקאסטים, לסדר אותם על פי קטגוריות, להוריד או לנגן אותם ישירות בסטרימינג. מנוע החיפוש שלה מתמודד היטב עם פודקאסטים פופולריים, אך גם אם אתם רוצים להכניס כתובת בצורה ידנית - אין בעיה.

מחיר: האפליקציה גורסת כי אחרי שבוע, צריך לשלם כדי לקבל יכולות של הגרסה המלאה. עם זאת, לא בדיוק ברור מהן היכולות האלה - האפליקציה עובדת היטב גם בלי שתשלמו, ולא נראה שמשהו מהותי חסר.

להורדת האפליקציה

Humble Bundle Android

מה זה: חבילה של משחקים קטנים ותרומה לשני ארגונים חשובים

איך זה עובד: חבילות Humble Bundle מציעות לכם לקנות משחקים של מפתחים עצמאיים במחיר אותו אתם קובעים. באפשרותכם לקבוע איזה חלק מהסכום יילך למפתחי המשחקים, ואיזה חלק יגיע כתרומה לשני ארגונים חשובים: הצדקה Child's Play שנותנת משחקים לילדים חולים, וארגון EFF שתומך בזכויות הגולשים ברשת האינטרנט. ובחבילה הזו, הוסיפו המפתחים גם את אנדרואיד כפלטפורמה. תיאורטית, אתם קונים שלושה משחקים, אך אם תשלמו יותר מהסכום הממוצע, תקבלו גם משחק רביעי.

מחיר: אתם קובעים.

להורדת האפליקציה

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ויקיפדיה

מה זה: האנציקלופדיה החופשית

איך זה עובד: אין שום בעיה לגשת לויקיפדיה דרך הדפדפן - האנציקלופדיה החופשית זמינה גם בגרסה ניידת. אך האפליקציה הרשמית כוללת מספר שיפורי ממשק לא רעים, ונראה שדפים בה נטענים יותר מהר מאשר דרך הדפדפן. בינתיים זה עובד באנגלית, אך ניתן לשער שבקרוב גם שפות נוספות תיכללנה בממשק.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully