וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקסים חדשים וחדשות הקומיקס

בית משפט קובע שגיבורי על אינם בני אדם, ספיידרמן נפגש עם הכפילים שלו מיקומים אחרים ועוד חדשות צבעוניות מעולם הקומיקס

למי קראת גבר?

ידעתם שמוטנטים וגיבורי-העל - גם כאלה שנראים אנושיים - אינם אנשים אם יש להם כוחות על אמיתיים? את זה לא אנחנו קבענו, כי אם בית המשפט האמריקאי, לפני כמעט עשור. בהחלטה תקדימית, הוציא בית המשפט את האקס-מן, האוונג'רס וחבריהם המין האנושי. אירוני כשזה קורה דווקא בעקבות דרישה של חברת מארוול - זו שכותבת סיפורים בהם אנחנו לומדים לקבל את השונה.

אך כשכסף גדול מתערב, גם מארוול משנים את דעתם. כשהחברה גילתה ש-12 אחוזי המס אותם היא משלמת על יבוא הצעצועים יכולים להפוך לשישה אחוזים בלבד אם הצעצועים יוגדרו לא כבובות (צעצועים בדמות אנשים), אלא כצעצועים מסוג אחר, היא יצאה למאבק. וב-2003, החליט בית המשפט האמריקאי לענייני סחר, אחרי בדיקת 60 צעצועים שונים של גיבורי-על, כי אלה אכן אינם אנושיים, אפילו אם הם נראים כמו בני אדם.

מכת עכבישים

חברת מארוול מאוד אוהבת לפרסם טיזרים מסתוריים לפרוייקטים חדשים. וב-1 בפברואר היא פרסמה תמונה חדשה בלי למסור פרטים. על התמונה מופיע לוגו של עכביש שנראה כאילו הוא מורכב משני לוגואים שונים, והכיתוב Spider-Men, יחד עם ציון תאריך - יוני 2012. במה מדובר? אנחנו עדיין לא יודעים.

נזכיר כי ביקומים השונים של מארוול פועלים כמה אנשי עכביש, ואין זה יוצא דופן שהם נפגשים אחד עם השני תוך מעבר מיקום אחד לאחר. לפני כשנה וחצי הושק משחק מחשב בו פעלו ארבעה ספיידרמנים בו זמנית. אך הטיזר הזה גורם למעריצים לחשוב שמדובר במשהו גדול יותר. אולי פיטר פרקר (שמת ביקום של סדרת Ultimate) חוזר לחיים? אולי משהו אחר קורה? נחכה ונראה.

למה לי פריקוול עכשיו?

הווצ'מן חוזרים. ספר הקומיקס הפופולרי, שראה אור לראשונה ב-1986, עומד לזכות להמשך רשמי. אלן מור ודייב גיבונס, שיצרו את הסדרה, לא יהיו מעורבים בפריקוול הזה, שיספר את ההיסטוריה של הדמויות השונות לפני עלילת הסדרה המקורית. מאז ההכרזה הרשמית, התמלאה הרשת במעריצים הזועמים על DC בטענה שזו הולכת להרוס את אחד הסיפורים הנחשבים ביותר בעולם הקומיקס.

סדרת ההמשך תכלול שבע מיני-סדרות נפרדות, כל אחת מתמקדת בדמות או קבוצה שונה מיקום ווצ'מן. לזכותם של DC יצויין כי מרבית הכותבים בסדרה מוכרים ומוערכים וניתן למצוא ביניהם את ג'. מייקל סטרזינסקי (היוצר של "בבילון 5'") ובריאן אזרלו ("100 כדורים"). הגיליונות הראשונים צפויים להגיע במאי הקרוב.

הולכים ראש בראש

מדי שנה, אוהבים בחברות הקומיקס הגדולות להפגיש את סדרות הגיבורים שלהן לאירוע גדול כזה או אחר. והאירוע הגדול של מארוול לתקופה הקרובה הוא "אוונג'רס נגד האקס-מן". מי שמופקד על המיני-סדרה הוא בריאן מייקל בנדיס, אחד מכותבי הקומירס המוערכים של העשור האחרון. 12 חוברות מתוכננות לסיפור, ואלה תגענה פעמיים בחודש, מה שאומר שמדובר באירוע של חצי שנה.

למה האוונג'רס (קפטן אמריקה, ת'ור, הענק הירוק, ספיידרמן וכו) הולכים מכות נגד האקס-מן? כי מסתבר שכוח על שנתן לג'ין גריי את כוחותיה כפיניקס בעברה עומד להתנגש בכדור הארץ. האוונג'רס רוצים להשמידו כי הם מפחדים ממנו. האקס-מן אומרים שהוא עשוי לעזור לאנושות. איך זה ייגמר? נדע בסוף השנה.

לאיזה קומיקס אתם הכי מחכים? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully