וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום יגן עליכם מפני וירוסים

הגרסה החדשה של דפדפן הכרום כוללת מנגנון להגנה מפני הורדת וירוסים, ומנסה לנחש איזו כתובת אתם מקישים כדי להתחיל לטעון את הדף

הכרום של גוגל מתעדכן, שוב. גוגל השיקה את גרסה 17 של דפדפן הרשת הפופולרי שלה, Chrome. רק יממה לאחר ששחררה לראשונה את כרום לאנדרואיד, גוגל מעדכנת גם את גרסת המחשב שלו. בין החידושים העיקריים - מנגנון שמזהיר מפני הורדת קבצים שנראים חשודים וניסיון להאיץ עוד יותר את הגלישה באמצעות טעינה-מראש של דפים כשאתם מתחילים לכתוב את הכתובות שלהם.

"סורק ההורדות", שהגיע לגרסת הבטא של כרום בחודש שעבר, מופץ כעת לכל משתמשי הדפדפן. הוא מבוסס על בסיס נתונים שיש לגוגל, בו מקורות בטוחים להורדת קבצים ושמות קבצים פופולריים. אם הקובץ אותו אתם מורידים לא נמצא ברשימה, שמתעדכנת כל הזמן, המנגנון ינסה להבין אם מדובר בקובץ בטוח או שמא זהו וירוס מסוג כלשהו.

מנגנון הטעינה-מראש, שהוצג בקיץ שעבר, עובר כעת שדרוג. נזכיר כי המטרה היא לנסות ולזהות לאיזה דף אתם הולכים לגלוש עוד בטרם לחצתם אנטר או הקלקתם על קישור, ולהתחיל לטעון אותו על מנת לחסוך את זמן הטעינה עבורכם. בעבר, המנגנון עבד רק עם קישורים - בכתבות שמחולקות לכמה עמודים כרום ידע להתחיל ולטעון את העמוד הבא מראש. כעת הוא ינסה לחזות את פעולותיכם גם כשתתחילו להקיש כתובת בתוך הדפדן.

אם אתם מופתעים מכך שכרום - דפדפן צעיר יחסית - נמצא כבר בגרסה 17, נזכיר כי גוגל הייתה הראשונה שהחליטה להעביר את דפדפן הרשת שלה למחזור פיתוח קצר. מדי כחודש וחצי מושקת גרסה חדשה לכרום, עם שינויים לא גדולים, כשכל הדפדפנים מתעדכנים אוטומטית. מוזילה, מפתחת פיירפוקס, החליטה בשנה שעברה לעבור גם היא למחזור פיתוח קצר.

  • עוד באותו נושא:
  • כרום
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully