וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות חדשות לאייפון ולאייפד שלכם

10.2.2012 / 11:50

טיפים יעילים ליום האהבה, טוויטר ו-RSS בצורה שלא ראיתם קודם, עריכת וידאו מקצוענית אך פשוטה - וגם קצת כיף

Romantic Ideas

ה'וולנטיינ'ס דיי' נמצא ממש מעבר לפינה, וזה מצריך את הזוגיים שמבינינו לחשוב על דרך מעניינת ומקורית לחגוג את חג האהבה הזה. זה אולי נשמע פשוט, אבל קצת קשה להמציא את הגלגל. כאן נכנסת אפליקציית Romantic Ideas, שתפקידה לספק לכם את הרעיונות הללו ולהקל עליכם למצוא את המחווה הנכונה לחג האהבה - וגם לימים רגילים בהם מתחשק לכם להיות רומנטיים.

העצות, כך עושה רושם, הן די בנאליות ("שים לה ורד על הכרית", "תאפו ביחד"), אבל בטח אפשר למצוא כמה מועילות בין שלל הרעיונות. הגרפיקה לא ממש קיימת (רק טקסט על גבי טפט קבוע), אבל אפשר לעשות קופי-פייסט לעצה וגם לשלוח אותה למישהו במייל.

מחיר: חינם.

להורדה

Tweetbot

הדבר האחרון שחסר בחנות האפליקציות זה עוד אפליקציות לשימוש בטוויטר. גם את אלו לא ממש צריך, לאחר שהאפליקציה הרשמית של השירות שופרה והיא יודעת להתממשק ישירות עם מערכת ההפעלה iOS.

אז למה לטרוח להוריד את Tweetbot, עוד אפליקציית טוויטר - שהיא אפילו לא חינמית? ב-Tweetbot טוענים שהם מספקים "תוכנת טוויטר עם אישיות". כנראה שיש את אלו שמסכימים איתם - שכן Tweetbot קיימת לא מאתמול - אך כעת גם הושקה גרסת אייפד עבורה.

בין השאר היא מספקת אפשרות לצפות ולהשתמש בה במצב מאונך או מאוזן, הטמעת תמונות שהעלו הצייצנים בגוף ה-Feed, ללא צורך לפתוח אותן במסך חדש ורענון אוטומטי שיציג לכם את הציוצים החדשים כל כמה דקות מבלי שתצטרכו לטרוח.

מחיר: 2.99 דולר

להורדה

Reader X

גם קוראי RSS לא ממש חסרים, אבל ה-Reader X - שנועד לאייפד - מבדיל את עצמו בעזרת גישה שונה לתצוגת התוכן. בניגוד לתוכנות האחרות, כאן ה-Feed מופיע כמעין טבלה של המאמרים. האייטמים מאורגנים בהתבסס על ספריות, וקיטלוג בצבעים שונים מסמן מה חדש ומה ישן, מה נקרא ומה לא. כל הכותרות מופיעות בתצוגה מרוכזת והניווט בין ה'רססים' השונים אמור להיות נוח במיוחד, עם מחוות פשוטות של הזזה ימין ושמאל, תצוגה מוקדמת ואפשרות זום. "אין אף קורא RSS שנראה ועובד כך", מסכימים המבקרים.

האפליקציה עובדת רק עם חשבונות ב-Google Reader.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

Video Camera

רוצים להפוך את האייפון שלכם לתוכנת עריכת וידאו? אפליקציית Video Camera (סחתין על הקופירייטינג המופלא שהוליד את השם הזה) היא האולפן בכיס שלכם. בעזרתה אפשר לצלם ולערוך קטעי וידאו במהירות ובפשטות יחסית.

היא לא מאוד אינטואיטיבית, אך ניתן ללמוד אותה ללא קושי רב, ויש ברשת גם מדריכי וידאו שמלמדים את עבודתה. כך תוכלו לאחר מאמץ לא גדול לחתוך סרטונים, לחבר אותם, להוסיף עליהם כתוביות טקסט בפונטים וצבעים שונים, להוסיף להם מוזיקה, לבחור את רמת הרזולוציה, ולבסוף - להפיץ את הסרטון לרשתות החברתיות.

מחיר: 7.99 דולר

להורדה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Sketch Me

רוצים איור של עצמכם? לא יודעים לצייר? אפליקציית Sketch Me תעזור לכם במשימה. רק תגדירו תמונה מתוך תיקיית תמונות האייפון שלכם - והאפליקציה תשמח להעביר עליה שורה של פילטרים שיגרמו לה להיראות כמו איור שנעשה בעפרון.

אפשר להגדיר את הדומיננטיות של כל פילטר וגם לחצות את המסך ולראות את התמונה כאשר חציה הראשון רגיל וחציה השני 'מפולטר'. אחרי שמסיימים - אפשר לחלוק אותה עם העולם, דרך פייסבוק וטוויטר.

מחיר: חינם

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully