וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל TV מתחדשת ביום שני

גוגל הודיעה כי היא תכריז ביום שני הקרוב על חידושים שנוגעים למיזם הטלוויזיה שלה, Google TV

גוגל מתכננת השקה החדשה במיזם הטלוויזיה שלה, Google TV, מחר (שני). על כך הודיעה החברה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, בהודעה שכל תוכנה הוא "התכוננו ליום שני, יש לנו כמה הכרזות גדולות". השמועות שהופצו ברשת בשבועות האחרונים מדברות על קופסת תוכן חדשה, ממותגת גוגל, אך לא ברור אילו עוד הכרזות הקשורות למיזם עשויות להיות לחברה.

נזכיר כי Google TV הוכרז לפני כמעט שנתיים, במאי 2010, והושק בנובמבר של אותה השנה תוך שיתוף פעולה עם יצרנית החומרה לוג'יטק. מדובר היה בניסיון של גוגל להביא תוכן מהאינטרנט ולשלב אותו עם תוכן טלוויזיוני בממשק אחד פשוט, שמאפשר חיפוש וגישה אוניברסליים. הנסיון כשל - מעטים קנו את הקופסה של לוג'יטק והממשק סבל מבעיות שימושיות קשות בתקופת ההשקה.

ב-2012 מתכננת גוגל השקה מחודשת לשירות, תוך התבססות על ממשק חדש ושיתופי פעולה עם יצרני טלוויזיה. הממשק ישולב במסכי טלוויזיה של סמסונג ו-LG, בנוסף לסוני שהינה שותפה כבר מהדור הראשון. בסתיו שעבר, אמר יו"ר הדירקטוריון של גוגל אריק שמידט כי במרבית הטלוויזיות החדשות שתמכרנה בקיץ 2012 יהיה גוגל טיוי.

ייש לציין כי בניגוד למרבית שירותי גוגל, Google TV הינו שירות שדורש תמיכה אקטיבית מצד החברה טרום-השקתו במדינה מסויימת. וכך, כיום ארה"ב היא המדינה היחידה בה השירות פועל בצורה מלאה. לפני השקה אפשרית בישראל, יצטרכו בגוגל להתחבר למערכות ה-EPG (מדריך התוכניות) המקומי, ולהתאים את ההממשק לשירותים המקוונים המקומיים, דוגמת וואלה! yes של חברת הלווין והאתר בו טקסט זה מתפרסם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully