וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לאנדרואיד שלכם

המתחרה האנדרואידית של סירי ואפליקציה שתאפשר לפנות בקלות למוקד העירוני במדור אפליקציות האנדרואיד השבועי

מוקד העירייה באנדרואיד

מה זה: תוכנה שמאפשרת להודיע על מפגעים עירוניים למוקד של העירייה שלכם.

איך זה עובד: התוכנה מאפשרת לכם לפנות באמצעותה למוקד העירוני שלכם. כל מה שצריך זה לבחור סוג פניה, להעלות תמונה אם יש, להוסיף את מה שיש לכם להגיד וללחוץ על כפתור "שלח". התוכנה תשלח פניעה למוקד העירוני שלכם. כל זה בלי המתנה על הטלפון לנציג שירות, ועם עזרים ויזואליים שיעזרו לכם להסביר למוקד בדיוק מה הבעיה.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

Evi - כמו סירי, אבל לאנדרואיד

מה זה: המתחרה האנדרואידית של סירי - העוזרת החכמה של האייפון.

איך זה עובד: הרבה יותר טוב מבעבר. נמנענו עד כה מכתיבה אודות evi - המתחרה האנדרואידית של סירי, כי היא לא עבדה טוב. האפליקציה דווקא נוחה, אבל שרתי החברה קרסו כל הזמן בגלל ריבוי הפניות. עכשיו המצב הרבה, הרבה יותר טוב - האפליקציה מצליחה לזהות את השאלות שאתם שואלים ומספקת תשובות הגיוניות יותר. כמו סירי, גם evi יכולה לחפש מקומות שנמצאים לידכם ולמצוא מידע ברשת.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

התוכנה שתשתיק את הטלפון כשצריך

מה זה: RingDimmer נועד לווסת את עוצמת הצלצול של הטלפון על פי רעשי הסביבה.

איך זה עובד: כשהטלפון שלכם מצלצל, התוכנה הזו מפעילה את המיקרופון המובנה ומקשיבה לרעש הסביבה. אם היא מגלה שאתם נמצאים במקום רועש, עוצמת הצלצול תהיה הכי גבוהה. אם, לעומת זאת, היא מגלה שאתם במקום שקט, הטלפון יצלצל בעוצמה נמוכה הרבה יותר. התוכנה גם יכולה לקבוע האם הטלפון ירטוט על פי עוצמת רעש, השעה ורמת התאורה. כך, למשל, אם התוכנה מזהה שהמכשיר נמצא במקום חשוך במהלך היום, היא תחשוב שזה עשוי להיות כיס, ותפעיל את הרטט. אם המכשיר נמצא במקום חשוך בלילה, לעומת זאת, זה לא אומר כלום.

המחיר: דולר

להורדת האפליקציה

סורקים מסמכים מהטלפון

מה זה: Handy Scanner היא תוכנה שהופכת תמונות מהטלפון הסלולרי שלכם למסמכי PDF שמותאמים להדפסה.

איך זה עובד: בקלות רבה מאוד, למעשה. מצלמים, מעבירים את התמונה דרך התוכנה, מקבלים את קובץ ה-PDF במהירות, ושולחים אותו לאנש שצריכים. ניתן לערוך את הקובץ, לקבוע את הבהירות שלו ואפילו להפוך את כל מה שהוא לא טקסט ללבן כדי להקל על ההדפסה.

המחיר: גרסת ניסיון חינמית, גרסה מתקדמת במחיר של כ-15 שקלים

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הופכים כל מפה לאינטראקטיבית

מה זה: My Maps היא תוכנת ניווט למקומות עבורם אין לתוכנות ניווט מפות מפורטות. קמפוסים של אוניברסיטאות, למשל, או ערים נידחות.

איך זה עובד: אתם מוצאים מפה של המקום המבוקש ברשת או סורקים מפת נייר, מעלים אותה לתוכנה, ומציינים קואורדינטות גיאוגרפיות של כמה נקודות על המפה. את אלה תוכלו למצוא באמצעות מקלט ה-GPS המובנה בטלפון כשתהיו בנקודה הספציפית. התוכנה נעזרת בנקודות האלה כדי לבנות קנה מידה ולהבין איפה אתם, כשלאחר מכן היא משתמשת ב-GPS כדי לעזור לכם להתמצא. אז נכון, לא תקבלו ניווט מתקדם, אבל עדיף מפה כזו מאשר להסתובב עם מפה מנייר כל הזמן

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully