וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפד 3 יוכרז ב-7 במרץ

14.2.2012 / 12:19

אפל עשויה להציג ב-7 במרץ אייפד התומך בקישוריות דור רביעי, שכולל מעבד עם ארבע ליבות ומסך ברזולוציה גבוהה

שמועות נוספות מגיעות לגבי הכרזת האייפד 3. האתר imore.com מדווח כי האירוע שתקיים אפל לכבוד השקת הדור השלישי של מחשב הלוח שלה יתקיים ב-7 במרץ. אפל תציג בו אייפד משודרג עם רזולוציה גבוהה של 2048x1536, מעבד מרובע ליבה A6 ותמיכה ברשתות הדור הרביעי.

בשבוע שעבר פורסם שעל פי מקורות מתכננת אפל להשיק את האייפד 3 בתחילת מרץ, באירוע שיתקיים בסן-פרנסיסקו. זאת לאחר שורה של שמועות במהלך השנה האחרונה על ההשקה ועל דחייתה. כעת נראה שהעניין כמעט בטוח לחלוטין, ושבחודש הבא המכשיר אכן יוכרז.

במקביל, הוול סטריט ז'ורנל מדווח שאפל בוחנת בעזרת ספקים באסיה אפשרות של ייצור מחשב לוח עם מסך קטן יותר – בגודל 8 אינץ' לעומת ה-9.7 אינץ' של האייפד - זאת במטרה להרחיב את קו המוצרים שלה ומתן בחירה רחבה יותר ללקוחות לצרכני מחשבי לוח. החברות שמספקות לאפל מסכי בדיקה למחשב כזה הן LG ו-AU Optronics. במידה ותבחר אפל להשיק טאבלט עם מסך קטן, הוא ייכנס לזירה בה מתחרים טאבלטים קומפקטיים יותר מהממוצע, ביניהם ה"גלקסי נוט" של סמסונג (5.3 אינץ') וה"קינדל פייר" הפופולרי של אמזון (7 אינץ'). מקור אמר לוול סטריט ז'ורנל שלמחשב לוח כזה מתוצרת אפל תהיה רזולוציה דומה לזו של האייפד 2

בתוך כך דורשים עורכי הדין של חברת Proview, לחסום כניסת אייפדים נוספים לסין – לאחר שהחברה שזכתה במשפט הפרת זכויות יוצרים במדינה נגד אפל, בו נטען שהאייפד הוא סימן מסחרי שלה, שכן הפיצה מחשב לוח בשם זה לפני כעשור. "אנו מבקשים מהמכס להפסיק כל הפרת זכויות יוצרים של סימן מחסרי ביבוא לסין. אפל רוצה לדחות זאת ולהמשיך להפר זכויות יוצרים בסין", מסרה החברה. בנציגות הסינית של אפל טוענים שהנושא עדיין בדיון בתי המשפט וש"פרו-וויו מסרבת לכבד את ההסכם שלה בסין עם אפל".


עוד בנושא:

- דיווח: אייפד 3 יושק בתחילת מרץ
- אפל הפסידה במשפט בסין - והאייפד מורד מהמדפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully