וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמש במספרי אשראי גנובים שסיפק ההאקר הסעודי - ונעצר

15.2.2012 / 13:03

נעצר נער ירושלמי שהזמין מוצרים בעלות עשרות אלפי שקלים בעזרת מספרי כרטיסי אשראי שקיבל מההאקר הסעודי

גם אם מחליטים לגנוב – צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה בה לא קל להפליא לעלות עליך. את הלקח הזה למד נער ירושלמי בן 15 שנעצר אתמול על ידי חוקרי מרחב מוריה. הנער חשק בקניית מוצרים בסך עשרות אלפי שקלים, והחליט שהדרך לעשות זאת היא בקניה בכרטיסי אשראי שאינם שלו.

כדי להשיג מספרים של כאלו בחר הנער ליצור קשר עם 0x0mar – אותו האקר סעודי (ככל הנראה) שחושף ברשת בחודשים האחרונים מספרי כרטיסי אשראי ששאב מאתרים ישראלים עם פרצות אבטחה, זאת כמלחמתו נגד 'האויב הציוני'.

ככל הנראה העובדה שגם הנער הוא חלק מאותו אויב ציוני לא הפריעה להאקר, שהעביר לו ארבעה פרטי כרטיסי אשראי, לאחר שזה יצר איתו קשר וביקשם. הקטין עשה שימוש בשניים מהם ורכש מוצרים בכמה עשרות אלפי שקלים, אותם אסף בבית הדואר בגבעת שאול שבירושלים.

מכיוון שניתן לאתר בקלות שימושים מסוג זה, התגלה העניין במהרה וחברות האשראי הגישו תלונה, שהובילה לחקירה. אתמול (ג') נעצר הנער בביתו, ובחיפוש שנערך שם נמצאו חלק מהסחורות. חלק אחר כבר נמכר על ידי הגנב הצעיר. החוקרים עצרו גם את אימו של החשוד לאחר שעלה חשד כי הייתה שותפה לחלק מהקניות. השניים הובאו היום לבית משפט השלום בעיר להארכת מעצרם, שם נקבע שיישארו במעצר בית עד יום א' הקרוב.

אין זה המקרה הראשון המערב גנב ישראלי צעיר המשתמש בנתונים שמפרסם 0x0mar. בינואר 2012 נעצר צעיר מטבריה שעשה שימוש במספרי אשראי שפורסמו על ידי ההאקר, במטרה לקנות לעצמו מוצרי אלקטרוניקה יקרים. גם הוא, כנראה, לא הבין את הקלות להתחקות אחרי עסקות שנעשו ברשת ומוצרים שהגיעו ישירות לבית המזמין.


עוד בנושא:

- ההאקר הסעודי פרסם עוד 11,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully