וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלולרים החדשים של LG נחשפים

LG החליטה לחשוף את מכשירי הדגל הסלולריים שלה לתחילת 2012, הציגה טלפון עם מעבד 4 ליבות, וטלפון נוסף בסדרת 3D

LG חושבת שני מכשירי דגל חדשים, שבוע לפני תערוכת הסלולר הגדולה בעולם. ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית החליטה שלא להמתין לתערוכת MWC, שתחל בברצלונה בשבוע הבא, והכריזה על שני מכשירי דגל חדשים בסדרת Optimus שלה.

הטלפון הראשון שהוכרז הוא Optimus 4X HD – הטלפון הראשון בעולם עם מעבד בעל 4 ליבות (מכשיר של מוטורולה עם מעבד 4 ליבות דלף לפני מספר ימים, אך טרם הוכרז רשמית). מדובר בשבב טגרה 3 של חברת Nvidia, אשר כבר הושק בתוך הטאבלט טרנספורמר פריים של אסוס, ומהירותו היא 1.5 גיגההרץ. למכשיר מסך גדול יחסית, של 4.7 אינץ', גיגהבייט זכרון, ו-16 גיגהבייט של שטח אחסון.

נזכיר כי מערכת ההפעלה אנדרואיד, עליה מבוסס המכשיר, לא תומכת בגרסתה הנוכחית במעבדי ארבע ליבות, ולא תוכן לנצל את יכולותיהם המלאות. בו בזמן, שיפור ייחודי שהוכנס לתוך טגרה 3, בו דווקא יוכל הטלפון החדש של LG להשתמש, הוא ליבה חמישית. כל מטרתה היא לפעול בנפרד מארבע העיקריות, ולבצע פעולות שלא דורשות יותר מדי כוח חישוב, זאת כדי לשמור על הסוללה.

ממשיכים עם 3D בלי משקפיים

הטלפון השני עליו הכריזה LG הוא ה-Optimus 3D Max – ממשיך דרכו של האופטימוס 3D משנה שעברה. נזכיר כי מדובר במכשיר עם מסך שמציג תכני תלת מימד ללא צורך במשקפיים מיוחדים, בדומה לקונסולת המשחקים 3DS של נינטנדו.

גרסתו השניה של ה-3D תגיע עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 גיגהררץ, מסך סטנדרטי בגודל 4.3 אינץ' (כמו הגלקסי sII), גיגהבייט של זכרון, 8 גיגהבייט של שטח אחסון ומצלמת 5 מגהפיקסל עם שתי עדשות, שמאפשרת לצלם תמונות תלת מימד. בניגוד לאופטימוס 4X, המכשיר יגיע עם גרסה קודמת של מערכת ההפעלה אנדרואיד, ולא עם גרסה 4 החדשה. הוא צפוי להיות מושק במרץ בקוריאה, ולאחר מכן גם באירופה. לא ברור אם ומתי יגיע לישראל.

עוד בנושא:

סקירת הדור הראשון של Optimus 3D

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully