וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לאייפון ולאייפד שלכם

24.2.2012 / 14:30

אפליקציות קולנועיות לכבוד האוסקר, דפדפן שישמור על הגלישה שלכם ומבדק שיקבע עד כמה אתם גיקים

Moviegram - כל מה שרציתם לדעת על הסרט

לכבוד טקס האוסקר רצינו לעשות ספיישל אפליקציות קולנועיות קטן, כאשר בראשו תעמוד אפליקציית האוסקר הרשמית. מה לעשות שלמרות שהטקס נצפה ברחבי העולם – האפליקציה זמינה לקהל האמריקאי בלבד. המאוכזבים יוכלו למצוא סוג של אלטרנטיבה, כך אנו מקווים, באפליקציית Moviegram

מה זה: אינדקס קולנועי, מעין גרסה תומכת ל-IMDB.

מה זה עושה: מציג מידע טקסטואלי בסיסי על כל סרט שתחפשו, כאשר ברבים מאלו יש גם אפשרות לראות את הטריילר בתוך האפליקציה. בתחתית העמוד יש כפתורים שייקחו לעמוד של הסרט ב-IMDB ולעמוד הביקורות עליו באגרגטור הביקורות המצוין Rotten Tomatoes. העמוד הראשי של האפליקציה מציג את הסרטים החמים של הרגע.

מחיר: חינם.

להורדה.

Name That Movie - חידון הסרטים הגדול

מה זה: עוד אפליקציה קולנועית, אבל הפעם כחידון.

מה זה עושה: בוחן את המשתמש עם אלפי שאלות קולנועיות במשחקים שונים. מהשלמת שמו של סרט, שמוצג באופן חלקי, דרך משימות של חיבור שם של סרט עם שמם של שחקניו ועד חידות טריוויה כגון "אלו מהסרטים הללו מבוסס על מחזה של שייקספיר?". את הצלחתכם אתם יכולים לשתף בפייסבוק ולהשוויץ שכשמדובר בקולנוע – אתם השולפים הכי מהירים במערב. אפילו יותר מקלינט איסטווד ב"הטוב, הרע והמכוער".

מחיר: 0.99 דולר.

להורדה.

CyberGhost Privacy Browser - לגלוש בביטחון

מה זה: דפדפן מוצפן

מה זה עושה: כאשר משתמשים ברשתות פתוחות סכנת האבטחה גבוהה מהרגיל, ותמיד קיימת האפשרות שמישהו יכול להתעלק לכם את התקשורת ואולי אפילו לצפות במידע מהמכשיר הנייד שלכם. הדפדפן CyberGhost מספק גלישה מאובטחת ואנונימית לאייפון, לאייפוד ולאייפד שתאפשר לכם לגלוש ברוגע על הוויי-פיי. הקשר המוצפן נעשה בעזרת שרתי החברה ואמור להיות בלתי פריץ. הדפדפן גם יכול לעקוף הגבלות איזוריות, וכך לתת לכם, למשל, לצפות בקטעי וידאו שזמינים רק בארצות הברית. הדפדפן אפילו מאפשר למשתמשיו להוריד קטעי וידאו ולצפות בהם אוף-ליין.

מחיר: 4.99 דולר.

להורדה.

Geek Badge - עד כמה אתם גיקים?

מה זה: שאלון לרמת הגיקיות.

מה זה עושה: עם יד על הלב – אתם גיקים? ואם כן – עד כמה? אם אתם לא יודעים את התשובה ללפחות אחת מהשאלות הללו, אתם צריכים לבדוק את העניין בעזרת אפליקציית Geek Badge. היא כוללת עשרות שאלות שבסופן היא מחליטה עד כמה אתם חנונים, ונותנת לכם את האות המתאים – זהב, כסף או ארד. רוב השאלות עוסקות בתחום המחשוב ("האם אתה יכול לתכנת?", "האם בנית פעם מחשב?"), אך יש גם כאלו העוסקות בהעדפות תרבותיות ("מלחמת הכוכבים – הטרילוגיה המקורית, השנייה או שתיהן?") ובסטייל ("האם אתה הולך עם עט בכיס?"). את התוצאה תוכלו לחלוק עם החברים ברשתות החברתיות.

מחיר: חינם

להורדה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

MyMadrid - לאוהדי כדורגל

מה זה: האפליקציה הרשמית של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד

מה זה עושה: מעריצים שרופים של ריאל מדריד? אז זאת האפליקציה בשבילכם. לגרסת האייפון של האפליקציה הזאת מתווספת עכשיו גם גרסת אייפד. שתיהן כוללות מידע מפורט על כל האספקטים של מועדון הכדורגל המצליח, כולל היסטוריה, פרטי שחקנים והנהלה, סטטיסטיקות, מיקום בליגה ועוד. הגרפיקה מרשימה (איכות HD) והניווט פשוט ואינטואיטיבי. בתוספת תשלום תוכלו גם לקבל דרך האפליקציה שידורי טלוויזיה של הקבוצה.

מחיר: חינם.

להורדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully