וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מציגה את האחת שלה

HTC השיקה סדרת מכשירי סלולר חדשה, HTC One. מכשירי הסדרה, ביניהם גם טלפון ארבע ליבות, צפויים להגיע לישראל באפריל

HTC מציגה את האחד שלה. חברת הסלולר הכריזה בתערוכת הסלולר של ברצלונה על סדרת דגל חדש, htc one שמה. הסדרה, שכוללת היום 3 מכשירים, תושק ברחבי העולם החל מאפריל, כש-144 מפעילות מרחבי העולם כבר התחייבו להשיק את המכשירים. בין הלוגואים שהוצגו - אלה של סלקום, פלאפון ו-orange

המכשיר הראשון בסדרה, HTC 1X, הוא טלפון אנדרואיד עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (כמו ה-Sensation XL), הוא מהראשונים שכוללים מעבד עם ארבע ליבות, ושטח אחסון של 32 גיגהבייט. המכשיר השני, HTC 1S, דק יותר ועשוי אלומיניום, כשהמעבד שלו הוא מעבד כפול ליבה ולא מעבד 4 ליבות, ושטח האחסון הוא 16 גיגהבייט. לשני המכשירים מצלמה של 8 מגהפיקסל ו-1 גיגהבייט זכרון.

המכשיר השלישי, HTC 1V, נועד להביא את עיצוב מכשירי הסדרה להמונים, עם מסך קטן יותר, 3.7 אינץ', מעבד עם ליבה אחת, 512 מגהבייט זכרון ורק 4 גיגהבייטים של שטח אחסון. הוא גם לא יזכה לחידושים הרבים שמגיעים עם ממשק-על חדש של החברה לאנדרואיד, Sense 4.

HTC One X

מצלמה זה חשוב, וכך גם שירותי ענן

הגרסה החדשה כוללת לא רק ממשק מחודש, כי אם מספר רב של שיפורים ושיתופי פעולה. כך, מי שירכוש טלפון של HTC עם הממשק החדש, יקבל אחסון של 25 גיגהבייט בחינם לשנתיים בשירות אחסון הענן הפופולרי Dropbox, זאת כיוון שהממשק כולל סנכרון מלא עם השירות, ומאפשר להעלות את תמונותיכם לענן בצורה אוטומטית. נזכיר כי גרסה חדשה של דרופבוקס לאנדרואיד כוללת את האפשרות הזו (אך ללא המקום הנוסף בחינם).

"מטרתנו לתת לכם מצלמה טובה כל כך, שיש לה את העוצמה של מצלמה דיגיטלית ייעודית." אמר מנכ"ל החברה, פיטר צ'ו, במהלך האירוע, כשהוא מציג את Image Sense - חבילת יישומי הצילום של HTC. החבילה, שהינה שילוב בין חומרה לתוכנה, נועדה לאפשר לכם לצלם בקלות ובמהירות רבה יותר - צילום ב-0.7 שניות, עם מיקוד אוטומטי רציף שצריך רק 0.2 שניות. בחברה אף מבטיחים צילום טוב הרבה יותר מבעבר בתנאי תאורה בעייתיים, בזכות עדשה שמגיעה לגודל צמצם של f2.0 וחיישן חדש. שיפורי התוכנה כוללים אפשרות לצלם תמונות בזמן צילום וידאו, ושיפור מנגנוי עיבוד תמונה.

HTC One S

לא רק צילום, גם מולטימדיה

מבחינת מולטימדיה, כוללת הסדרה החדשה מנגנוני עיבוד של Beats - החברה אותה רכשה HTC בשנה שעברה - בכל צליל שיוצא מהמכשיר, בין אם זה אודיו שנמצא על כרטיס זכרון או באינטרנט. התוכנה החדשה גם כוללת סנכרון אלחוטי עם ספריית המוזיקה שעל המחשב דרך הרשת הביתית.

יחד עם הסדרה החדשה, הכריזה החברה על Media Link - אביזר נלווה שמתחבר לכל מסך HD, ומאפשר הזרמת תכנים - תמונות ווידאו, מהטלפון הסלולרי אל המסך. התוכנה המובנית בטלפון מאפשרת "לזרוק" תוכן לטלוויזיה בתנועת אצבעות. אביזר נלווה נוסף, Stereo link, מתחבר לשקע האוזניות ברכב ומאפשר הזרמת תוכן אלחוטית מהטלפון.

HTC One V

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully