וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיניות הפרטיות של גוגל נכנסה לתוקף - ממשלים בעולם מביעים דאגה

1.3.2012 / 13:30

נכנסה לתוקף מדיניות הפרטיות החדשה של גוגל, המאפשרת לה להצליב מידע משתמשים משירותים שונים. לא כולם מרוצים מזה

עם כניסתה לתוקף של מדיניות הפרטיות החדשה של גוגל היום, מביעה ממשלת יפן דאגה פומבית בנושא. רשויות במדינה כתבו לגוגל והביאו את דאגתן שהגישה החדשה לשמירת מידע גולשים עלול להפר את חוקי הגנת המידע היפניים. החברה ביקשה מגוגל להכין הסבר ברור של ההשלכות של המדיניות החדשה.

יפן אינה היחידה שמביאה דאגה ממדיניותה הנוכחית של גוגל, המאפשרת לחברה להצליב את המידע שנאסף על גולשיה משירותיה השונים ולהעביר מידע ביניהם - וכך להתאים פרסומות. בתחילת החודש החלה ממשלת דרום קוריאה לבדוק את האפשרות שמדיניות גוגל מפירה את חוקי המדינה. בארצות הברית נדרשת החברה להסביר לקונגרס את המהלך, וגם האיחוד האירופי דורש הבהרה דומה. רשויות צרפת כבר הודיעו שיחקרו אם הצלבת המידע אינה באה בקנה אחד עם החוקים האירופאיים.

גוגל, מצידה, מרגיעה ש"מדיניות הפרטיות אינה משתנה". בפוסט שפרסמה היום החברה, עם השקת המדיניות החדשה, נכתב ש"מדיניות הפרטיות שלנו תמיד אפשרה לשלב מידע ממוצרים שונים בחשבון שלך. שימוש יעיל במידע שלך מספק לך שירות טוב יותר. היינו מוגבלים ביכולת שלנו לשלב את היסטוריית החיפוש שלך ביוטיוב ובמנוע החיפוש עם מידע אחר בחשבונך. המדיניות החדשה שלנו נפטרת מחוסר העקביות הזאת, כך שנוכל להציג לך יותר מידע כאשר אתה משתמש בגוגל".

מה צריך לדעת על מדיניות גוגל החדשה?

- גוגל תאסוף מידע אישי משירותיה השונים בהם אתם משתמשים, תרכז אותו, ותוכל להשתמש בשירות אחד במידע שהתקבל ממידע אחר (למשל: חיפוש על דגם של טלפון סלולרי במנוע החיפוש יאפשר הצגת מודעות פרסומת למכשיר זה בשירות הדואר ג'ימייל.

- המידע ייאסף גם מגלישה בטלפונים סלולריים, במידה והמשתמש מחובר (Logged In) דרכם לחשבונו.

- גוגל מבטיחה לא לחשוף את הפרטים שעשתה לחברות חיצוניות, למעט במקרים בהם תתקינו אפליקציה חיצונית שתבקש אישור לכך ותקבל אותו מכם.

- כדי להימנע מאיסוף מידע על ידי גוגל יכול המשתמש לעשות פעולת Log Out מחשבון הגוגל שלו, וכך השימוש שלו בשירותי גוגל שאינם דורשים הזדהות (מנוע חיפוש, יוטיוב) לא יתועדו ולא יקושרו לחשבונו.

- כדי לערוך את הגדרות הפרטיות יש לעשות לוגין לחשבון הגוגל ולהיכנס לאפשרויות Account Settings ו-Privacy. את החשבון והפרופילים והמכשירים השונים שמקושרים אליו ניתן לנהל כאן.

-את מעקב הגלישה ניתן להפסיק ואת היסטוריית הגלישה ניתן למחוק כאן.


עוד בנושא:

- גוגל משנה הגדרות פרטיות: תצליב עליכם מידע

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully