וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אפליקציות לאייפון ולאייפד שלכם

2.3.2012 / 11:00

המתחרה החדש של אינסטגרם, האפליקציה שרוצה להיות ה-Waze של התחבורה הציבורית ותואמת הסירי שמעצבנת את אפל

Evi – להחליף את סירי

מה זה: אפליקציה תואמת סירי

מה זה עושה: מעצבן את אפל. למרות שהאפליקציה הזאת אושרה על ידי החברה, הדיבור הוא שאפל זוממת להעיף אותה מהחנות, בשל העובדה שהיא מתחרה עם שירות העזרה הקולי שהשיקה החברה באייפון 4S. ובאמת, Evi נראית ופועלת פחות או יותר אותו הדבר (וגם עובדת על אותו מנגנון זיהוי קולי). לוחצים על כפתור, שואלים בקול רם שאלה באנגלית (אפשר גם להקליד אותה) – והיא עונה. הבעיה שהיא קצת פחות יעילה מסירי. כך, למשל, כששואלים אותה מה מזג האוויר, היא מציעה לבדוק זאת באפליקציית מזג אוויר. בשביל זה אנחנו לא צריכים אותך, אווי בובה. אבל יש להניח שעם הזמן המוצר ישתפר וישתכלל. כל זאת אם אפל לא תהרוג אותו, כמובן.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Pudding.to – להחליף את אינסטגרם

מה זה: אפליקציית צילום חברתית, שמנסה להיות הילד החדש בשכונה של אינסטגרם.

מה זה עושה: פחות או יותר את מה שאינסטגרם עושה, אבל עם אי אילו שינויים מינוריים. פילטרים שונים, למשל, ואפשרות "להרוויח" פילטרים חדשים ככל שמצלמים יותר. לאחר שמצלמים תמונה ניתן גם לבחור את מצב הרוח בו צולמה. 'פודינג' שמה דגש על האלמנט החברתי שלה, מה שאומר שהיא מאוד מכוונת פנימה. הבעיה שכאשר כולם כבר באינסטגרם – המטרה הזאת נראית קשה להשגה. ובכל זאת, שבוע לאחר השקתה הורידו אותה כבר חצי מיליון משתמשים. גם העובדה שהיא זמינה לאנדרואיד (בניגוד לאינסטגרם האייפונית בלבד) לא מזיקה.

מחיר: חינם

להורדה

Tranzmate – ה-Waze של התחבורה הציבורית

מה זה: אפליקציה ישראלית שמנסה לעשות לנסיעה הציבורית את מה ש-Waze עשתה לנסיעה ברכב.

מה זה עושה: מנסה לגבש הנחיות נסיעה על פי תרומת מידע של המשתמשים. האפליקציה משלבת מידע על מיקום תחנות, זמני הגעה וזמני נסיעה עם מידע בזמן אמיתי, כאשר המידע מגיע מקהילת הנוסעים עצמם וכן משיתופי פעולה עם מספר מפעילי תחבורה ציבורית. המידע כולל מיקומי אוטובוסים, איחורים, שינויים , עיכובים בנסיעה ועוד. בין השאר מציעה Tranzmate זיהוי מיקום והצגת תחנות תחבורה ציבורית בסביבה, מספרי קווים העוברים בתחנות כולל תדירות ולוחות זמני הגעה לתחנה, תכנון מסלול בין נקודת מוצא לבין נקודת יעד (כולל מיקום נוכחי) בהתאם לפרמטרים שונים ומצפן GPS שיעזור להגיע לתחנה המבוקשת.

מחיר: חינם

להורדה

Caffeine Zone – לנהל את ההתמכרות לקפה

מה זה: אפליקציה שמנטרת את צריכת הקפאין שלכם.

מה זה עושה: מספק אינדיקציות לכמות הקפאין שצרכתם. בכל פעם שאתם שותים קפה או תה, עליכם לסמן זאת באפליקציה, והיא תציג גרף הממחיש את צריכת הקפאין שלכם. כאשר תעברו רף מסוים (שמוגדר בראש באפליקציה, אך ניתן לשלנותו) – היא תציג לכם אזהרה נוסח "צריכת כמות כזו של קפאין עוברת את הרמה האופטימלית ויכולה להקשות על הירדמות". האפליקציה גם תציג לכם היסטוריה של צריכת הקפאין שלכם, וכך תוכלו להיזכר בכל כוס קפה ששתיתם אי פעם (כל עוד טרחתם לעדכן אודותיה בתוכנה).

מחיר: חינם

להורדה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Artmail – לצבוע את האי-מייל

מה זה: תוכנת אי-מייל לאייפד שמאפשרת לשלוח דואר בכתב יד ועם איורי רקע.

מה זה עושה: את מה שעשתה אינקרדימייל לתוכנות הדואר של המחשב האישי, מנסה Artmail לעשות לדואר שנשלח דרך האייפד. האפליקציה מאפשרת לשלוח דואר בפונט כתב יד יפה (שמדמה כתיבה בעט נובע), כשמתחתיו רקע וגם איורים שנעשו בעזרתה. ניתן לבחור בין 20 רקעים שונים, וכך לשלוח לחבריכם אי-מיילים מושקעים שניכר שהושקעה בהם מחשבה. אידיאלי למי שרוצה לשלוח מכתב אהבה לבת/בן הזוג שלו/שלה וכתב שחור ומשעמם על רקע לבן לא מעביר מספיק עבורו.

מחיר: חינם

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully