וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדום יספר ברשת על הסקס שעשיתם

5.3.2012 / 14:41

קמפיין למין בטוח מאפשר לסרוק קוד מאריזת הקונדום ולהיכנס לאתר בו ניתן לחלוק עם העולם מידע על יחסי המין שקוימו

איך מקדמים ,תכנון הורות ומין זהיר? ארגון אמריקאי העוסק בנושא בחר לשלב אמצעי מניעה עם טכנולוגיה. ה- PPGNW הפיץ לתמידי קולג' בוושינגטון יותר מ-50,000 קונדומים שעל עטיפת כל אחד מהם קיים קוד QR (אותו ניתן לסרוק עם סמארטפון).

ובשביל מה צריך משתמש בקונדום קוד לסריקה? כדי לספר לחבר'ה, כמובן. סריקת הקוד מכניסה את המשתמש לאתר wheredidyouwearit.com, שם הוא יכול לעדכן את העולם (באנונימיות, כמובן) שלא רק שהוא עשה סקס – אלא גם איפה. "האתר הזה הוא כמו פורסקוור לאנשים שלא רוצים מחלות מין", אמרו אנשי הארגון. "לא מדובר בהתרברבות, אלא בהבנה כמה אנשים משתמשים בקונדומים".

משתמשי האתר לא רק מעדכנים על עצם הפעילות, אלא מוסיפים מבחר פרטים אודותיה: מיקום האקט (במקלחת? בחוץ?) גיל המשתתפים בו, מינם ומין הפרטנר השני, דירוג האקט (מ"מכאן אפשר רק לעלות" ועד "קשתות בענן התפוצצו והרים רעדו") וכן הסיבה בגינה הם משתמשים בקונדומים.

התוצאה, הייתה מוצלחת. יותר מ-4,500 פעולות צ'ק-אין נעשו באתר התומך במבצע המודעות, וביקרו בו 65,000 איש. למרות שהקונדומים חולקו בוושינגטון, חלק מהצ'ק-אינס נעשו במקומות הרחוקים ממנה בהרבה – גינאה ובוליביה, למשל, ואפילו איראן. הפעילות, שהייתה אמורה לרוץ בסך הכל שבוע אחד – בין ה-14 בפברואר ל-21 בפברואר – נמשכת, שכן האתר עדיין באוויר, ומאפשר לאנשים לעדכן על המין שעשו.


עוד בנושא:

- מה עושים הריבועים המפוקסלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully