וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן חמשת האפליקציות לאייפון ולאייפד שלכם

9.3.2012 / 16:18

והפעם: לדעת מי מחק אתכם מרשימתו בפייסבוק, לעשות סרטוני אנימציה בקלות ולטייל בעולם עם המלצות של חברים

Pinboard For Pinterest - לנעוץ גם באייפד

מה זה: קליינט לשימוש ברשת החברתית פינטרסט

מה זה עושה: מאפשר להתממשק לחשבון הפינטרסט שלכם ולעבוד דרכו. האפליקציה מציעה שלוש דרכים שונות לנעוץ תמונות, כולל כפתור Pin It, כמו זה אותו אפשר להוסיף לדפדפן המחשב. לפינטרסט יש אפליקציה רשמית לאייפד, אך זה לא מונע מחברות צד-שלישי לייצר אלטרנטיביות (כפי שקרה באייפד ובאייפון עם פייסבוק - כשלא הייתה לה אפליקציה, ועם טוויטר - שהייתה לה). האלטרנטיבה הזאת, כך מספרים אלו שבדקו, עדיפה על המקור ושווה הורדה למי שכבר הספיק להתמכר ללהיט החדש.

מחיר: חינם

להורדה

Frames - לעשות סרטוני סטופ-מושן בקלות

מה זה: אפליקציה שמאפשרת לייצר בקלות אנימציית סטופ-מושן

מה זה עושה: נותן לצלם שורה של תמונות ולייצר מהן אנימציית סטופ-מושן (טכניקת אנימציה המאפשרת ליצור אשליה בה נראה כאילו אובייקט פיזי נע בכוחות עצמו). האפליקציה מצלמת ברזולוציה גבוהה של 720p, וכוללת לא מעט אפקטים, כלי עבודה, עריכה, שינוי וכיוון. למרות זאת - הממשק שלה פשוט ואינטואיטיבי והסרטון שלכם יהיה מוכן במהירות.

מחיר: 2.99 דולר

להורדה

Friend or Foe - מי אינפל אותי?

מה זה: אפליקציה שמגלה לכם מי העיף אתכם מרשימת החברים שלו

מה זה עושה: בין אם יש לכם מאה חברים בפייסבוק/טוויטר או אלף, כל אחד סקרן לדעת אם מישהו מהם העיף אותו פתאום מהרשימה. יש אנשים שדי מתחרפנים כאשר הם רואים שמספר החברים/עוקבים ירד באחד ואין להם מושג מי הנפקד. אפליקציית Friend or Foe פותרת את הבעיה. לאחר שתתקינו אותה ותרשו לה להתלבש על חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלכם - היא תעדכן אתכם בכל פעם שמישהו החליט שאתם כבר לא בשבילו, וכך תחשוף את קלונות מולכם. בנוסף היא מספקת כלי נחמד ושימושי: פרסום סטטוס בשתי הרשתות החברתיות במקביל, בפעולה אחת.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Babidazes - לנהל את חיי ההורות

מה זה: אפליקציה שעושה סדר במטלות ההורות.

מה זה עושה: נותנת להורה הטרי לארגן את מטלות הטיפול בעולל, לצד תיעוד של התפתחותו. מדובר במעין 'קלנדר' של גידול תינוק: האפליקציה מאפשרת להכניס כל מטלת גידול לתוך הלוח (האכלה, מקלחת, מתן תרופה וכדומה) ולקבל תזכורת כאשר מגיעה שעתה. לא רק שהיא מסדרת לכם את אין סוף המטלות הקשורות בתינוק, אלא גם מאפשרת להנציח אותו בתמונות וסטטוסים - ולהעלותם לרשתות החברתיות.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Gogobot - לטייל עם המלצות החברים

מה זה: אפליקציה של רשת חברתית לטיולים

מה זה עושה: גוגובוט הוא שילוב של שירות אינטרנטי ורשת חברתית, כאשר הפוקוס הוא על תכנון טיולים בהתאם להצעותיהם וטיפים של חבריכם. אפליקציית השירות הזה מאפשרת לעשות את פעולותיו דרך האייפון ומוסיפה לכך פיצ'רים המתאפשרים הודות לשימוש במכשיר נייד, דוגמת צילום תמונות במקום בו אתם נמצאים והמלצות להיכן כדאי להגיע המתבססות על מיקומכם באותו רגע. ויש גם פיד תמונות (שקרוי כאן "גלויות") במיטב מסורת אינסטגרם.

מחיר: חינם

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully