וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר פורנו נפרץ, פרטי 73,000 לקוחות נחשפו

12.3.2012 / 15:16

אתר חברת Digital Playground נפרץ על ידי האקרים שרצו להוכיח שאבטחתו לקויה. שמות לקוחות וכרטיסי אשראי הופצו ברשת

עוד אתר פורנו נפרץ ופרטי משתמשיו נחשפים. כשלושה שבועות לאחר שהתגלה שהאתר youporn.com נחדר ואלפי כתובות מייל של החברים בו פורסמו ברשת – קורה דבר דומה לאתר של חברת הפקות הפורנו Digital Playground – שיושב גם הוא על אותה תשתית אירוח אתרים עליה יושב YouPorn: זו של חברת Manwin מלוקסמבורג.

ברחבי האינטרנט הופצו 73,000 רשומות הכוללות את כתובות המייל של חברים רשומים באתר, שמות המשתמש שלהם והסיסמאות ו-40,000 מספרי כרטיסי אשראי. לפי דיווחים, ההאקרים שביצעו את הפריצה לאתר מזהים עצמם כחברים בקבוצת Consortium, וקשורים ככל הנראה לקבוצות Lulzsec ו'אנונימוס'. לדבריהם, הפריצה לא נועדה להרוס את האתר אלא לחשוף את האבטחה הלקויה שלו. הם אף טוענים שעלה בידם לחדור לארבעה משרתי החברה ואף לצותת לשיחות ועידה של מנהליה. "לחברה יש אבטחה כזו שאם לא היינו יודעים שמדובר בעסק אמיתי – היינו חושבים שמדובר בבדיחה", כתבו חברי Consortium בפוסט שפרסמו.

בתגובה רשמית של Digital Playground היא הבטיחה שהאתר לא יחייב את לקוחותיו או יקבל לקוחות משלמים חדשים עד שהבעיה תיפטר. חברת Manwin טוענת שייתכן שבעיית האבטחה נוצרה עוד לפני שאתר Digital Playground עבר לידיה בתחילת החודש. מנויי האתר קיבלו הודעה רשמית על התקלה.


עוד בנושא:

- אלפי כתובות מייל של משתמשי אתר הפורנו YouPorn הופצו ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully