וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: תחנת עגינה עוקבת לסמארטפון

13.3.2012 / 9:17

ה-Swivl מאפשר לכם לצלם את עצמכם, בעזרת יכולת לזהות את המצולם ולהזיז אליו אוטומטית את עדשת המצלמה

לא חסרות תחנות עגינה (Dock) לאייפון, אבל רובן מתמצות בשתי פעולות: טעינה של המכשיר והשמעת המוזיקה שבו בעזרת רמקולים. דוק Swivl החדש עושה יותר מזה: הוא יודע לזהות אתכם ולעקוב אחריכם.

מה זה אומר? פשוט שמים את האייפון על הדוק ונעמדים מולו. תזוזו ימינה – הדוק יזיז את האייפון ימינה. תזוזו שמאלה – כנ"ל. למה זה טוב? קודם כל, למצב בו אתם מעוניינים לצלם בעזרת האייפון סרטון וידאו של עצמכם, בו אתם לא בהכרח עומדים כל הזמן באותו המקום. במצב כזה הדוק יתפקד כצלם שיודע לכוון את המצלמה שלו עליכם. שימוש יעיל שני הוא בשיחות וידאו. כבר לא חייבים להחזיק את המכשיר מול הפרצוף: אפשר לשים אותו מול הדוק, ואפילו לזוז תוך כדי השיחה.

את היכולת לדעת איפה אתם נמצאים מקבל ה-Swivl ממיקרופון אלחוטי שאתם נושאים עליכם ויודע לזהות את המקום ממנו מגיע הקול שלכם ולסמן אותו לדוק. כך הוא מסוגל לעקוב אחריכם ב-360 מעלות. המיקרופון הזה גם מתפקד כשלט רחוק של אפליקציית צילום הווידאו המגיעה חינם עם המוצר.

ה-Swivl מיועד לאייפון, אך גם יכול לשמש את האנדרואיד ומכשירים אחרים, פחות או יותר – האפליקציה לא תעבוד עליהם, אבל יכולת הכיוונון של המכשיר – כן. המחיר: 179 דולר.


עוד בנושא:

- מעמד סולארי לאייפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully