וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף ל-140 תווים? טוויטר קונה מערכת בלוגים

החברה שפיתחה את פלטפורמת הבלוגים Posterous הודיעה כי נרכשה על ידי רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר

סוף לעידן 140 התווים של טוויטר? חברת הבלוגים Posterous הודיעה בבלוג הרשמי שלה כי נרכשה על ידי טוויטר - שירות שעד כה בוסס סביב מגבלה טקסטואלית של 140 תווים להודעה. נכון לעכשיו, לא תהפוך הפלטפורמה של Posterous לחלק מטוויטר, כי אם תמשיך לפעול בצורה עצמאית. אנשי החברה טוענים בבלוג כי לא צפויים שינויים בזמן הקרוב, אך אם וכשיגיעו השינויים - המשתמשים יקבלו התראה מספיק זמן מראש. בו בזמן, מתכננים בחברה להציע למשתמשים בקרוב כלי גיבוי והעברת תוכן לפלטפורמות אחרות, עבור אלה שירצו בכך.

Posterous, שהוקמה ב-2008, היא פלטפורמת בלוגים המבוססת על שיתוף קל של תוכן מרחבי הרשת, והעלאת תכנים מכל פלטפורמה אפשרית - ממחשבים ועד לטלפונים סלולריים - בקלות רבה. בנוסף, מאפשר השירות לבחור בקלות עם מי לשתף את התוכן. כך שלא מדובר אמנם בטוויטר, אך בהחלט בשירות שדומה לו מבחינת חזון ופשטות פעולה.

בשנים האחרונות ביצעה טוויטר מספר רכישות, אך אלה בעיקר היו של שירותים נלווים לפלטפורמה שלה. כך, רכשה החברה את TweetDeck, שמייצרת תוכנת טוויטר פופולרית למחשבים אישיים; את Atebits שייצרה את אפליקציית Tweetie (אשר הפכה לאפליקציית טוויטר הרשמית למכשירי אפל); ואת חברת ניתוח התכנים BackType.

לא ברור האם הרכישה החדשה נועדה להרחיב את השימושיות של טוויטר עם בלוגים ללא הגבלת טווים, או שמא מדובר ברכישה שמטרתה להעביר את מהנגדי הפלטפורמה לעבודה על שירותים חדשים תחת המודל הנוכחי של טוויטר.

לאתר של Posterous

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully