וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי התוכן של סוני יגיעו לישראל ב-2013

שירותי האודיו והווידאו של סוני יהיו זמינים בשנה הבאה על גבי מסכי הטלוויזיה, מכשירי הסלולר וקונסולת הפלייסטיישן של החברה

שירותי התוכן של סוני צפויים להגיע לישראל במהלך 2013. את הדברים אמרו נציגי החברה שנכחו בהשקת סדרת מכשירי הסלולר Sony NXT, בתשובה לשאלת וואלה! TECH. בשלב ראשון, צפויים להיות מושקים בישראל שירותי האודיו של סוני, ולאחר מכן גם שירותי הווידאו. אלה יהפכו זמינים הן על גבי מסכי הטלוויזיה של סוני, על גבי פלייסטיישן 3 ועל גבי מכשירי הסלולר של החברה. לא ברור עדיין מה יהיה היצע השירותים, והאם בסוני מתכננים שיתופי פעולה גם עם חברות מקומיות.

שירותי הרשת המדוברים עומדים במרכז האסטרטגיה השיווקית של סוני, אשר ממצבת את עצמה כחברה ייחודית עם דריסת רגל משמעותית הן בתחום הטכנולוגיה והן בתחום התוכן עצמו – החברה היחידה שהתכנים שלה זוכים באופן קבוע בפרסי אוסקר (קולנוע), אמי (טלוויזיה), גראמי (מוזיקה) ופרסים טכנולוגיים מדי שנה. עד כה, התכנים של סוני היו זמינים בישראל בעיקר דרך מפיצים מקומיים, כשרק בשנה שעברה נפתחה חנות מקוונת של משחקים לפלייסטיישן 3. החנות הזו משרתת כיום גם את קונסולת ה-Vita הניידת, שהושקה בחודש שעבר.

השקה של תכני אודיו ווידאו צפויה להיות קשה יותר מהשקת חנות משחקים, זאת עקב הסכמי הרישוי שיש לסוני עם המפיצות בארץ. הסכמים אלה הם החסם העיקרי לכניסת שירותי תוכן בינלאומיים לישראל, ועד כה לא נרשמו הצלחות בתחום הזה – חנות תוכן מולטימדיה של אפל אינה פעילה כאן באופן רשמי, וכך גם שירותי הסרטימינג של חברות כמו אמזון ונטפליקס.

שמים דגש על NFC

מעבר להכרזה על זמינות שירותים, שמה ברס אלקטרה – נציגתה המקומית של חטיבת הסלולר בסוני – דגש על טכונלוגיית NFC, שמשולבת במכשירים החדשים שלה. הטכנולוגיה, שמאפשרת להעביר מידע באופן מאובטח ממרחקים קצרים (כשהקורא נוגע בתג, בעיקר), משולבת במכשירי סוני החדשים. יחד עם המכשירים, יושקו גם "תגים חכמים".

את אלה תוכלו לתכנת בעצמכם – לקבוע רצף פעולות שקורה כשהמכשיר נוגע בהם. כך, ניתן יהיה למקם תג אחד ברכב, וכשתעבירו בו את המכשיר, תשלח הודעת SMS לבני הזוג על כך שאתם נוסעים הביתה, חיבור הבלוטות' יידלק כדי להתחבר לרמקול ברכב ובמקביל תופעל תוכנת ניווט.

שלב מתקדם יותר של שימוש ב-NFC הוא ניצול הטכנולוגיה ליצירת ארנק אלקטרוני – כרטיס אשראי וירטואלי שמועבר באמצעות הטלפון ו-NFC. לטענת נציגי ברס אלקטרה, יש כבר ספק מקומי אחד של שירותי אשראי שכמעט מוכן להשקה של שירותי ארנק אלקטרוני, אך האתגר הוא ליצור אמון בטכנולוגיה אצל הלקוחות, מה שצפוי לקחת מספר שנים.


עוד בנושא:

- סוני אריקסון מתפרקת: סוני קונה את חלקה של אריקסון במיזם המשותף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully