וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לאנדרואיד שלכם

ממעקב אחר תוצאות במשחקי ספורט ועד אפליקציה ששומרת על סוללת הטלפון - המלצות על אפליקציות חדשות לאנדרואיד

Call Actions

הבעיה: שיחה קולית היא עודנה אחת מדרכי התקשורת הנוחות ביותר, אבל לפעמים אתם צריכים פולו-אפ יותר אינטראקטיבי. ותוכנה חדשה למכשירי אנדרואיד יודעת להקל עליכם בביצוע המשימות שהוכתבו על ידי שיחת הטלפון - בין אם זה שליחת קבצים או קביעת פגישות.

הפתרון: האפליקציה, Call Actions & Reminders, מופעלת רגע אחרי סוף השיחה, מציגה לכם מידע על השיחה הזו ומאפשרת לבצע מספר פעולות. כך, ניתן לחזור לצד השני, לשלוח מייל, לקבוע פגישה, להעביר איש קשר, לשלוח קובץ ולעשות מספר דברים אחרים, הישר מהמסך הראשי, כשהתוכנה מתחברת ליישומים שמותקנים כבר על המכשיר.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

Andmade Share

הבעיה: שיתוף תכנים דרך הטלפון הוא משימה פשוטה יחסית, אבל לא פשוטה מספיק. תפריט השיתוף הסטנדרטי של אנדרואיד לא מאפשר לכם לשתף ביותר משירות אחד בו זמנית, לארגן את השירותים בסדר שונה ולהחביא את אלה בהם אתם אף פעם לא משתמשים.

הפתרון: בדיוק את מה שתפריט השיתוף הסטנדרטי לא מוכן לעשות. באמצעות האפליקציה הקטנה הזו תפריט השיתוף הרגיל מוחלף בתפריט מתקדם, עם אפשרויות שיתוף רבות שנועדו להפוך את העבודה עם הטלפון לנוחה יותר.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

Longetivity Battery Saver

הבעיה: אחת הבעיות הגדולות ביותר בעולם הסלולר כיום היא שמירה על זמן הסוללה. יישומים רבים שואבים את מיץ החשמל של הטלפון, והסוללה מתרוקנת מהר מדי. מעבר לכך, אין דרך קלה לשמור על זמן הסוללה ולכבות בלחיצת כפתור את כל היישומים מלבד הטלפון.

הפתרון: תוכנה חדשה של חברת TrendMicro, המוכרת בעיקר בזכות יישומי אנטיוירוס, נועדה לאפשר לכם לנצל את סוללת הטלפון בצורה הטובה ביותר. חוץ מכפתור שמכבה את כל הדברים למעט התקשורת הקולית, כוללת התוכנה התראות לירידה מהירה מאוד בזמן הסוללה, מנגנון אופטימיזציה של חיי הסוללה ומערכת שיודעת להגיד לכם כשאפליקציה חדשה שהורדתם היא כזו שמעמיסה על הטלפון.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

Score Alarm

הבעיה: אם אתם רוצים לעקוב אחר תוצאות של מספר משחקי ספורט, צריך כל הזמן להתעדכן מול אתרי תוצאות או לזפזפ בין ערוצי הטלוויזיה בהם אלה משודרים. וזה עוד במקרה הטוב, בו המשחקים באמת משודרים בטלוויזיה.

הפתרון: ScoreAlarm היא אפליקציה פשוטה מאוד שמטרתה להגיד לכם בכל פעם שיש עדכון במשחקים אחריהם אתם עוקבים. ניתן לקבוע התראות על מספר משחקים בו זמנית, ממספר ענפי ספורט - מכדורגל, דרך כדורסל ועד פוטבול אמריקאי.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Instacamera

הבעיה: כשאתם רוצים לצלם תמונה בטלפון הסלולרי, עליכם לעשות לפחות שני דברים: להיכנס לתוכנת הצילום וללחוץ על מקש הצילום. לפעמים השניה הזו היא שניה אחת יותר מדי, והפרצוף החמוד של הכלב שלכם הופך לפרצוף פחות חמוד, כזה שאתם לא באמת רוצים לצלם ולשלוח לאחרים.

הפתרון: Instacamera מקצרת את תהליך הצילום ללחיצה אחת. אתם לוחצים על צלמית היישום, הוא נפתח, מצלם תמונה, ונסגר. בלי יותר מדי תכנון, בלי לקחת הרבה זמן - שניה אחת והתמונה אצלכם. נכון, לפעמים אתם רוצים לשנות הגדרות או לביים תמונה, ועבור אלה היישום הזה לא מתאים, אבל כשאתם רוצים תמונה מהירה, זה פתרון ממש לא רע

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully