וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיגו של דב מורן משיקה פעילות: "חוויה חדשה של טלוויזיה"

אמיתי זיו

18.3.2012 / 16:12

הסטארט-אפ החדש של ממציא הדיסק-און-קי ומקים מודו מציע מערכת להקמת פעילות טלוויזיה רב ערוצית

חברת קומיגו (Comigo) של היזם דב מורן שהוקמה לפני שנה וארבע חודשים, נחשפה היום לראשונה באירוע השקה לעיתונות. החברה קמה במטרה "ליצור חוויה חדשה של טלוויזיה עם הרבה יכולות ועושר של מה שהמשתמשים יכולים לקבל" - כך מסר היום מורן שחשף את קומיגו לקראת כנס גדול בנושא ה-IPTV שיחל השבוע בלונדון.

קומיגו הקימה מערכת שלמה להקמת פעילות טלוויזיה רב ערוצית למפעילות תקשורת כחלק מהטרנד בו חברות הסלולר מקימות פעילות טלוויזיה. המערכת כוללת מערכת שרתים למפעילה, ממיר לבית הלקוח, ממשק לטלוויזיה, לטאבלט או לסמארטפון.

"הקופסה מבוססת אנדרואיד ומאפשרת להפוך את הטלוויזיה לסוג של מחשב. ההבדל שלנו מול HOT ו-yes זה שירותים הרבה יותר מחוכמים", אמר מורן. הוא הדגים את יכולות המערכת, שכוללות VOD, צפייה לינארית, הקלטת תוכניות, הזמנה של חבר לצפות בסרט בו אתה צופה, יצירת צ'ט בין חברים, מעבר בין מכשירי צפייה ושאר אפליקציות האנדרואיד כמו מייל ומשחקים.

החברה הוקמה על ידי יוצאי מודו, המיזם הקודם של מורן שלא צלח. החברה מעסיקה 25 עובדים וכעת יוצאת לגיוס כסף אחרי שעד כה מורן מימן את הפעילות בעלות של כמה מיליוני דולרים. לחברה עדיין אין לקוחות אך מורן צייו כי קומיגו מנהלת מגעים עם חברות תקשורת בישראל ובעולם.


עוד בנושא:

- גוגל רוצה את הפטנט הסלולרי של דב מורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully