וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ויטה: סקירה כפולה ל-Wipeout 2048 ו-Marvel Vs Capcom 3

משחק המכות Marvel Vs Capcom לפלייסטיישן ויטה מצליח להרשים, וכותר המרוצים Wipeout 2048 הוא משחק חובה

קונסולת המשחק הניידת החדשה של סוני, פלייסטיישן ויטה, הושקה רק לפני כחודש, אך בחברה למדו מטעויות קודמתה (PSP) והציגו ליין אפ משחקי השקה מרשים במיוחד. עשרות כותרים משלל חברות משחקים ממלאים את המדפים, ובינתיים נראה כאילו זרם המשחקים לא עומד להיפסק בקרוב, עם כותרים גדולים שצפויים להגיע לקונסולה לכל אורך השנה הקרובה.

שניים ממשחקי ההשקה הם מושאי הביקורת להיום. האחד הוא, על פניו, המרה אחד לאחד של משחק קונסולות מהשנה שעברה, ואילו השני הוא תוספת חדשה לסדרת משחקים ותיקה של סוני. שניהם, אגב, הם מהמשחקים הכיפיים ביותר שיש לויטה היום.

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

המשחק Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 לויטה הוא גרסה ניידת ומאוד נאמנה למקור של Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 לקונסולות, אשר מהווה עדכון של Marvel Vs. Capcom 3 לקונסולות, ושלושת המשחקים האלה יצאו בטווח של שנה. כי אם כבר יש סדרה מוצלחת, למה לא לחלוב אותה למוות?

אבל אלו הם כבר ענייני שיווק שלא קשורים למשחקיות עצמה. מה שצריך לדעת על הכותר הזה הוא שכיאה לסדרה, מדובר במשחק מכות. וגם אם מעולם לא שיחקתם בקודמיו, לא קשה להבין שהוא מציב את הגיבורים של משחקי חברת קאפקום מול גיבורי העל של מארוול. וכך, איירון מן יכול ללכת מכות עם פרנק ווסט ממשחק הזומבים Dead Rising, וגוסט ריידר יכול לנסות ולכסח את הצורה לעורך הדין פניקס רייט. בסך הכל, יש כאן 50 דמויות.

משחקי MvC מאופיינים באקשן מהיר מאוד, אך כזה שיודע לתגמל אנשים שיודעים מה הם עושים. לחיצה רנדומלית על הכפתורים תאפשר לכם לעבור את השלבים הראשונים, אבל בלי שתדעו איך באמת משחקים בכותר, לא תוכלו להתקדם הרבה מעבר לכך, ולא כדאי לכם גם לשחק מול שחקנים מנוסים אונליין, אלא אם אתם מתכננים לרמות. וכשמדברים על רמאות, הכוונה היא לשימוש במסך המגע של ויטה – שליטה באמצעותו כן הופכת את המשחק לקל מדי וכן מאפשרת להשיג תוצאות מרשימות באמצעות הזזה רנדומלית של האצבעות, אבל זה מוציא את האתגר מהכותר.

חוץ מהאופי של המשחק, שמאפשר קרבות קצרים ולא דורש מחוייבות של שעות, מה שהופך אותו לחוייה מהנה כל כך כל על הויטה הוא איכות התמונה. UMvC3 הוא אחד ממשחקי ההשקה היפים ביותר לויטה – הוא צבעוני, בהיר ויפהפה. מעבר לכך, מדובר כיום במשחק המכות היחיד לויטה, כשהמתחרים הבולטים שלו – מורטל קומבט, MMA וסטריט פייטר עתידים לראות אור רק בעוד כמה חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Wipeout 2048

סדרת Wipeout מלווה קונסולות של סוני עוד מהקונסולה הראשונה שלה, פלייסטיישן 1, כשהחל מ-Wipeout 3 הסדרה בלעדית לקונסולות של סוני. מדובר, למעשה, באחת מסדרות הדגל של סוני, אם כי בשקטה ביותר מביניהן. זה לא מטאל גיר סוליד, ולא אנצ'רטד – משחקי וייפאאוט לא גורמים לעליה במכירות הקונסולות, אך אם יש לכם היסטוריה עם מכונות משחק של סוני, כנראה ששיחקתם ביותר ממשחק Wipeout אחד.

פלייסטיישן ויטה, כמו PSP לפניה, זוכה לקבל משחק Wipeout בתקופת ההשקה. זה זיווג מושלם – משחק מרוצים מורכב מקטעי משחקיות בני מספר דקות, מה שאידאלי לקונסולה ניידת, והנופים העתידניים של הסדרה הם הזדמנות טובה להראות למה הקונסולה מסוגלת מבחינה טכנולוגית.

התוצאה עונה על כל הציפיות. המשחק יפה, קליל, נוח לשליטה וכיפי להפליא, אפילו שהוא לא באמת מחדש שום דבר בעולם משחקי המרוצים בכלל ובסדרת Wipeout בפרט. עדיין יש כלי נשק התקפיים והגנתיים, מספר סוגי מרוצים, מגוון רחב של כלי רכב (או כלי רחף, למעשה) עתידניים עם דגשים על מהירות, הגנה או נוחות שליטה. וכמו בפרקים הקודמים בסדרה, למשחק מערכת תחרויות מרובות משתתפים ענפה, שמתחרה על קדמת הבמה עם המשחק לשחקן יחיד.

ובסופו של יום, Wipeout 2048 לא משנה גם את השורה האחרונה בביקורת: זה לא משחק שעבורו צריך לקנות את הפלייסטיישן ויטה, אבל אם כבר קניתם ויטה, זה משחק שכדאי לקנות עבורה.


עוד בנושא:

- מבט ראשון: פלייסטיישן ויטה
- ביקורת משחקי ויטה: Little Deviants ו-Virtua Tennis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully