וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציות חדשות לאנדרואיד שלכם

משעון מעורר שמתחשב במזג האוויר ועד דפדפן שמאפשר פתיחת מספר חלונות במקביל - אפליקציות חדשות לאנדרואיד

Alarm Weather

הבעיה: השעון המעורר לא יודע להתחשב במזג האוויר. וכן, זו יכולה להיות בעיה, אם שעת ההשכמה שלכם צריכה להיות תלויה במה שמתרחש בחוץ. כך, למשל, אנשים שנוסעים לעבודה באופנייים ביום רגיל אך נדרשים לקחת אוטובוס ביום גשום או חם מדי, יוכלו להרוויח מכך שהשעון המעורר גם יבדוק את הטמפרטורה בחוץ

הפתרון: Alarm Weather היא אפליקציה שזו בדיוק מטרתה - לבדוק את מזג האוויר בחוץ לפני שהיא מעירה אתכם. החסרון היחיד הוא שבינתיים מדובר באפליקציה פשטנית מדי - היא תומכת רק בפרופילים לשמש, עננים, גשם ושלג - לא לטמפרטורות ספציפיות. אבל היי, תסתכלו על הסעיף הבא.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

TripIt

הבעיה: רוב המידע על הנסיעה הקרובה שלכם נמצא באינטרנט - כרטיסי הטיסה במייל, מפות ההגעה בשירות המפות, פרטי המלון בוואוצ'ר. אך לארגן אותם במקום אחד לפני הנסיעה, ועוד עם עדכונים דינמיים - כמו עדכון בשעת טיסה - זה כבר אתגר.

הפתרון: Tripit אינו שירות חדש - הוא קיים כבר זמן רב, ומטרתו לארגן את כל המידע על הנסיעות שלכם בצורה אוטומטית. אתם שולחים לו את כרטיסי הטיסה והוואוצ'רים שלכם, והוא מסדר את כל המידע במקום אחד, שנגיש גם באמצעות אפליקציית סלולר. החידוש הפעם הוא שהאפליקציה הזו זמינה מעכשיו גם בגרסה ייעודית לטאבלטים מבוססי אנדרואיד, גרסה שלא סתם מחקה את זו הסלולרית אלא משתמשת בצורה טובה יותר בשטח המסך המוגדל.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

OverSkreen

הבעיה: אפליקציות אנדרואיד לא מאפשרות, בדרך כלל, הצגה של מספר יישומים בו זמנית. הם יכולים לפעול אחד במקביל לשני, אך רק יישום אחד יוצג. זה מעצבן במיוחד כשמדובר בדפדפני אינטרנט, כיוון שאי אפשר באמת להסתכל על מספר טאבים בו זמנית.

הפתרון: OverSkreen הוא דפדפן נייד שמופיע מעל למסך האפליקציה המופעלת. ניתן להשתמש בו ובאפליקציה במקביל, לפתוח מספר חלונות של הדפדפן ולהחביא את חלונותיו בלחיצת כפתור. בטלפונים סלולרים זה רק מעט מועיל, אך בטאבלטים יש מספיק שטח מסך כדי להשתמש במספר חלונות במקביל.

המחיר: 9.85 ש"ח


להורדת האפליקציה

RiverSip

הבעיה: זרם החדשות המהיר מקשה על אנשים שלא רוצים להתעדכן מדי שעה לדעת מהם הדברים החשובים ביותר שקרו ביממה האחרונה, פשוט כי הם עשויים שלא להיות כבר בכותרת הראשית.

הפתרון: חברת Briox הישראלית פיתחה אפליקציה שמטרתה לא להגיד לכם מה הדבר האחרון שקרה, אלא להגיד מהם הדברים החשובים ביותר שקראו לאחרונה, כשהיא מפנה אתכם אל אתרי החדשות המקומיים. זה לא מאוד יעיל עבור מי שמחפש עדכוני חדשות מהירים, אך יכול לעזור להבין מהי ידיעת היום.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully