וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות DJ מקצועי

23.3.2012 / 14:46

והפעם: להיות DJ מקצועי, לגלוש ברשתות החברתיות בתחכום ובפשטות ולעשות סדר ברשימת המטלות שלכם

DJ Rig – לתקלט באייפון

מה זה: אפליקציה שהופכת את האייפון לקונסולת תקליטן.

מה זה עושה: מספק שולחן מיקס כפול לאייפון, שמאפשר לשחק עם קבצי ה-MP3 המאוחסנים במכשיר כאילו היו תקליטים וכאילו אתם הייתם די.ג'יי. האפליקציה מאפשרת בין השאר סינכרון קצבים, סימפולים, הנמכת והגברה בתפר שבין השירים (Fade), אקולייזר ושלל אפקטים. את כל המיקסים שאתם יוצרים ניתן להקליט בתוך האפליקציה ולהעביר למחשב דרך אייטונס. אפשר גם לחבר את האייפון לכל מקור סאונד חיצוני ולהשתמש באפליקציה ככלי תיקלוט מקצועי לכל דבר.

מחיר: 1.99 דולר + 4.99 דולר עבור תוספת של הפיצ'רים המתקדמים.

להורדה

Hudld – להשתמש בפייסבוק וטוויטר בו זמנית

מה זה: אפליקציה שמאפשרת להשתמש בשתי הרשתות החברתיות הפופולריות במקביל.

מה זה עושה: Hudld חושפת בפני המשתמש את ה-Feed שלו בפייסבוק וה-Feed שלו בטוויטר במקום אחד, כאשר קל לזגזג בין שתיהן ללא צורך לעבור בין אפליקציות נפרדות. היא נותנת את כל הפיצ'רים הבסיסיים (להגיב, לעשות לייק, לצפות בפרופיל של כותב הסטטוס) ואף מאפשרת לכתוב ציוץ/סטטוס אחד שיתפרסם במקביל בשתי הרשתות. ניתן להזין בה עד 60 חשבונות, כך שמדובר בכלי אידיאלי למי שמנהל חשבונות פייסבוק/טוויטר שונים ורוצה לראות מה קורה בהם במקום אחד וללא צורך להחליף פרטי התחברות כל הזמן.

מחיר: חינם

להורדה

Just Tweet – לצייץ בפשטות

מה זה: אפליקציה שנותנת את הממשק הבסיסי ביותר לציוץ בטוויטר.

מה זה עושה: מדובר באנטי-תזה לאפליקציות נוסח זו הקודמת (Hudld). כשמה כן היא – Just Tweet מאפשרת רק לצייץ בטוויטר, ושום דבר אחר. כל הממשק שלה מורכב משורת כתיבה לבנה על רקע שחור, בה יכול הצייצן לכתוב את ציוצו ולשלוח אותו לחלל הטוויטר. זה הכל, אפילו אי אפשר לקרוא את ה-Feed או לראות פרטים אודות החשבון. למה צריך דבר כזה? כנראה שמדובר בפתרון למי שיש לו צורך לצייץ הרבה ומהר, מבלי לחכות שאפליקציית הטוויטר שלו תטען את ה-Feed ותיתן לו סוף סוף את יכולת הכתיבה.

מחיר: חינם

להורדה

Note'd – לעשות סדר ברשימת המטלות

מה זה: אפליקציית מטלות מעוצבת ומסוגננת

מה זה עושה: מאפשר לכם להכניס את רשימות המטלות השונות: משימות, קניות, לימודים לתבניות שונות לפי בחירתכם (יש מבחר של 15), שכל אחת מהן מעוצבת בצורה שונה ויפה. אם רוצים – אפשר גם להגדיר שהאפליקציה תייצר תזכורות למשימות השונות (וכך יש לכם בעצם פונקציות של שתי אפליקציות שונות במקום אחד). ניתן לחבר לכל משימה מוגדרת תמונה רלוונטית, מפה או הקלטת קול שעשיתם באייפון.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully