וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגר ניצח את Windows Phone, מיקרוסופט לא הכירה בזכיה

26.3.2012 / 16:31

בלוגר עם מכשיר אנדרואיד הצליח לנצח בתחרות מכשיר Windows Phone בהפעלה מהירה, אך החברה סירבה להודות ולתת את הפרס

הבלוגר האמריקאי הצעיר סאהאס קטה חשב שניצח את מיקרוסופט, אך לבסוף יצא מרומה, לתחושתו. האיש, המחזיק בטלפון סלולרי גלקסי נקסוס – הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד – נכנס לחנות של מיקרוסופט בסנטה קלרה, קליפורניה, כדי להשתתף בתחרות המאתגרת שמציעה מיקרוסופט. במסגרת תחרות זאת, נקראים משתמשי מערכות הפעלה סלולריות מתחרות לזו של החברה (Windows Phone) לנסות ולבצע פעולה במכשירם בזמן קצר יותר מאשר זה העובר כאשר היא מבוצעת בסלולרי Windows. מיקרוסופט השיקה את התחרות בינואר והיא מציעה פרס של לפטופ בשווי של אלף דולר למי שינצח בה.

בחנות התבקש קטה להציג במכשירו את מזג האוויר בשתי ערים שונות, ולעשות זאת מהר יותר מאשר הזבנית המפעילה במקביל מכשיר Windows Phone. להפתעת הזבנית, קטה הצליח לעשות זאת, בזכות העובדה שעל מסך מכשירו כבר היו מותקנים שני ווידג'טים של מזג אוויר – שכל אחד מהם הוגדר מראש להציג את המצב בעיר אחרת, ובזכות כך שהמסך לא היה נעול. התוצאה לא הניחה את דעתה של הזבנית, שסירבה להכיר בניצחון, וכאשר התבקשה לספק הסבר ענתה "פשוט ככה". מנהל בחנות שהגיע למקום הסביר לקטה שהוא למעשה היה צריך "להציג את מזג האוויר בשתי ערים שונות בשתי מדינות שונות" וטען ש"הטלפון שלך לא יכול לעשות את זה".

"די התרגשתי לקחת על עצמי את האתגר, אך עזבתי את חנות מיקרוסופט בתחושה רעה", כתב קטה בפוסט שפרסם בבלוג שלו ומתאר את החוויה שעבר ואת אכזבתו. הוא אף סיפר שלהפתעתו כאשר התכונן לצאת מהחנות – התבקש להצטלם ליד שלט בו נכתב בגדול שהמכשיר של מיקרוסופט ניצח את המכשיר שלו. לאחר שתפוצת הפוסט עלתה, התנצל בפניו בטוויטר האחראי על התחרות מטעמה של מיקרוסופט והציע לו לשוב לחנות לניסיון נוסף. "אם מישהו מעוניין בתחרות חוזרת, אשמח לנצח את Windows Phone עם אנדרואיד שוב", כתב קטה בפוסט.

עדכון (17:25): האחראי על המבצע במיקרוסופט ביקש מקטה סליחה, והציע לו מחשב וטלפון סלולרי במתנה.


עוד בנושא:

- עברית ב-Windows Phone - בקרוב אצלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully