וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

hallo מציגה: שיחות סלולר והודעות SMS ב-99 ש"ח בחודש

ספקית הסלולר הוירטואלית החדשה hallo תספק שיחות בארץ והודעות SMS ללא הגבלה ב-99 שקלים בחודש

חברת Hallo, שהחלה לפני מספר חודשים את דרכה בתור מפעיל בינלאומי, נכנסת גם לתחום הסלולר. לאחר שמיזגה את פעילותה עם בעלת הרשיון FIVE, הודיעה החברה היום (ג') על השקת תוכנית הסלולר הראשונה – והיחידה בינתיים – אותה היא תספק ללקוחות החל מחודש אפריל.

התוכנית, ללא התחייבות כלשהי וללא צורך לרכוש מכשיר, תספק ללקוחות חבילת שיחות וסמסים בלתי מוגבלת ב-99 שקלים בחודש. בחברה מזהירים כי לא תינתן האפשרות לבצע בסים שימוש מסחרי (הפיכת הטלפון הסלולרי לטלפון ציבורי, למשל)

בחברה מדברים גם על בשורה בתחום השיחות מחו"ל לישראל ושימוש באינטרנט סלולרי בחו"ל. דקת שיחה יוצאת או נכנסת מכל מדינה בעולם (שאינה ישראל, ובה יש ל-hallo הסכמי נדידה) תעלה 1.5 ש"ח, הודעת SMS תעלה 50 אגורות ומגהבייט של גלישה יעלה 8 ש"ח.

יש להבהיר כי ב-Hallo לא מתכננים למכור מכשירים סלולריים. למעשה, במסיבת העיתונאים בה הושק השירות הראה רוני לשצ'ינסקי, מנכ"ל החברה, טבלה השוואתית של מחירי מכשירים בה נראה עד כמה מכשירי הסלולר זולים יותר בשוק החופשי מאשר בחברות הסלולר.

ויש גם גלישה בלי הגבלה. כמעט.

מעבר לחבילה הבסיסית, יוכלו הלקוחות לרכוש חבילת גלישה "ללא הגבלה" ב-19.90 בחודש. החבילה, שתספק את המהירות הגבוהה ביותר האפשרית עבור הרשת, תוגבל בהסכם של "שימוש הוגן". ב-Hallo לא יקבעו מהו השימוש ההוגן, אך בחברה מדברים על שימוש מקסימלי שהינו כפול מהממוצע ברשת.

לאחר מסיבת העיתונאים, בעקבות שאלת וואלה! TECH אודות אפשרות החיבור של הטלפון הסלולרי למחשב ושימוש בו בתור מודם אלחוטי, נמסר מ-hallo כי שימוש לא הוגן מבחינת החברה הוא שמירה על רוחב פס קבוע של מגהביט ומעלה למשך חמש שעות ומעלה – דבר שמרמז על שימוש בסים בתור מודם לא ארעי. עם זאת, ובניגוד למה שמסרו נציגי החברה במסיבת עיתונאים, לא יוכלו בחברה לחסום את הטלפונים הסלולריים לשימוש בתור נקודות גישה או מודמים בצורה קשיחה, ושימוש ארעי יתאפשר ללא כל בעיה.

בעתיד מתכננים ב-Hallo להשיק מוצר סים המיועד לשימושי רשת, אך לא ברור כיצד יתומחר ומה תהיינה חבילות הגלישה בו.


האתר של hallo

עוד בנושא:

גם רמי לוי מפעיל וירטואלי

  • עוד באותו נושא:
  • hallo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully