וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: רק כחבילת הרחבה לפיפ"א 12

משחק הוידאו המסורתי של יורו 2012 יגיע, לראשונה בתולדות סדרת Fifa, רק כחבילת הרחבה לבעליה פיפ"א 12

משחק רשמי של יורו 2012 מגיע, אבל רק כחבילת הרחבה של פיפ"א 12. חברת המשחקים Electronic Arts הודיעה כי המשחק הבא בסדרת כותרי הכדורגל שלה, אשר ידמה את אליפות אירופה בכדורגל, לא יגיע בדמות כותר נפרד. לראשונה בהיסטוריה של הסדרה, משחק היורו יגיע רק לבעלי פיפ"א 12, כחבילת הרחבה בתשלום, שמחירה יעמוד על כ-20 אירו.

חבילת ההרחבה תביא לפיפ"א 12 את כל 53 הנבחרות של UEFA, את שמונת האצטדיונים של התחרות ומצב משחק מיוחד שיאפשר להתקדם משלב הבתים עד למשחק הגמר. בנוסף, במהלך היורו עצמו, יתעדכן המשחק עם תסריטים מותחים מהמשחקים האמיתיים, ויציע לשחקנים לשחזר הישגים או לשנות את התוצאה. מצב משחק נוסף, Expedition Mode, מאפשר לבנות קבוצה חדשה ולשסות אותה בכל הנבחרות האירופאיות, כשהקבוצה מקבלת גם את השחקנים הטובים ביותר מהנבחרות שהובסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנאי מקדים - פיפ"א 12/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מדובר בהחלטה חד פעמית – לשחרר חבילת הרחבה במקום משחק מלא – או שמא זהו העתיד של סדרת FIFA כולה? בשנה שעברה החלו שמועות על כך שפיפ"א 13 יהיה המשחק המלא האחרון בסדרה, כשלאחריו הוא פשוט יתעדכן – הן מבחינת נתוני השחקנים והן בעדכונים טכניים. ב-EA לא התייחסו בצורה רשמית לשמועות האלה, אך ההחלטה להשיק את Euro 2012 כחבילת הרחבה תומכת בטענות.

כבר היום מסתמכת הסדרה יותר ויותר על עדכוני רשת, והחידושים הבולטים בה בשנים האחרונות נוגעים לא למנגונים טכנולוגיים (למעט מנוע פיזיקה חדש) או שיפורים גרפיים. במקום זה, מתמקדים המפתחים של פיפ"א באלמנטים חברתיים, דוגמת יצירת קבוצות אוהדים שתורמות נקודות לקבוצה שלהם באמצעות הישגים במשחק, ועדכונים תכופים של נתוני השחקנים – מהעברות ועד פציעות.

עוד בנושא:
האם נפסיק לראות משחקי פיפ"א שנתיים?

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully