וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות מגניבות לאנדרואיד שלכם

מאמן כושר אישי, לימוד שפות ואפליקציה שתרגום לכם להרגיש מרגלים מגיעות למדור האפליקציות השבועי לאנדרואיד

Babbel

הבעיה: רשת האינטרנט מאפשרת לנו לפגוש אנשים ולהתקל בחומרים מכל רחבי העולם, שכתובים במגוון שפות. לימודי שפות זרות רלוונטיים כיום הרבה יותר מאי פעם. אך למי יש זמן ללמוד שפות חדשות?

הפתרון: האפליקציות של אתר ללימוד שפות babbel.com מאפשורת לכם ללמוד מגוון רחב של שפות, מאנגלית ועד אינדונזית, ישירו מהטלפון הסלולרי. מה שתקבלו בחינם זו ערכה בסיסית למדי, וחבילות מתקדמות עולות כסף, אך גם הערכה הבסיסית מאפשרת לכם להבין את בסיס השפה.

המחיר: חינם

להורדת האפליקציות

Weather Flow

הבעיה: אפליקצית מזג האוויר שמגיעה עם הטלפון הסלולרי שלכם - אם בכלל הגיעה אחת כזאת - היא בדרך כלל בסיסית ולא מתוחכמת בעליל. אך מה אם אתם מהאנשים שרוצים לקבל תחזית מפורטת? ולא פחות חשוב מכך, שהממשק יהיה יפה?

הפתרון: Weather Flow היא אחת מאפליקציות מזג האוויר היפות ביותר שנראו למכשירי אנדרואיד. ומעבר לכך שהיא יכולה לבדוק את מזג האוויר ביותר מ-80 אלף מיקומים בעולם, היא כוללת ממשק יפהפה, ווידג'טים שונים למסך הבית ורקעים מרהיבים.

המחיר: 1.99$

להורדת האפליקציה

Slider Widget

הבעיה: אנדרואיד היא מערכת הפעלה שמאפשרת לכם לקבוע כל פרט ופרט בהתנהגותה - זהו האופי שלה. הבעיה היא שזה לא תמיד קל, וממשק ההגדרות של המערכת בדרך כלל לא ידידותי למשתמש. כך, למשל, קביעת עוצמת הצליל או בהירות המסך - הגדרות בסיסיות למדי - חבויות אי שם עמוק בתוך ההגדרות.

הפתרון: Slider Widget הוא ווידג'ט למסך הבית שלכם שנותן גישה קלה אל כל הגדרות הצליל - מעוצמת הצלצול ועד לעוצמת הסאונד באפליקציות ועוצמת צליל ההתראות - כמו גם אל הגדרת בהירות המסך, ישירות ממסך הבית של הטלפון שלכם.

המחיר: חינם.

להורדת האפליקציה

runtastic Push-Up

הבעיה: התעמלות היא דבר נפלא ויעיל, אבל לרבים מאיתנו פשוט אין מוטיבציה להתאמן בלי שיהיה מעלינו מישהו שיגער בנו כשאנחנו לא עושים את מה שצריך. וכך, החלטות שאנו לוקחים בימי הולדת או בראש השנה - להיכנס לכושר, לרדת במשקל - מתחלפות ברביצה על הספה עם הטלפון הסלולרי.

הפתרון: runtastic Push-Up הוא יישום לטלפון הסלולרי שיגער בכם. מטרתו היא אחת - לגרום לכם להיכנס לכושר כך שתוכלו לעשות 100 שכיבות סמיכה לאחר 8 שבועות. כדי לספור לכם את שכיבות הסמיכה, אגב, משתמש הטלפון במצלמה הקדמית כדי לראות מתי אתם קרובים, או במסך המגע כשאתם מתבקשים לגעת בו עם האף. מעבר לכך, הוא יוצר תוכנית איממונים אישית, עם מאמן קולי, ושומר את ההישגים שלכם.

המחיר: חינם

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Camopic

הבעיה: אנחנו לא סוכנים חשאיים, אבל לפעמים בא לנו להרגיש כמו ג'יימס בונד.

הפתרון: Camopic Lite - תוכנה ששותלת תמונות סמויות בתוך תמונות. התוכנה מסוגלת לשתול בתוך קובץ תמונה רגיל תמונה נוספת, אותה ניתן לקרוא רק עם Camopic. וכך, תוכלו להעביר בחזרה למפעיל שלכם תמונות של עציצי בגוניה, כשמאחוריהן מתחבאות תמונות של הכור הגרעיני הסודי, ואף אחד חוץ ממנו לא יידע.

המחיר: חינם

להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully