וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 באפריל ברשת: גוגל מותחת את כולם

1.4.2012 / 12:55

כמו בכל 1 באפריל, גם היום מוצפת הרשת במתיחות. מה השיקה גוגל, ומי קנה את בלוג הטכנולוגיה Mashable

כמדי שנה מביא עמו תאריך ה-1 באפריל שלל מתיחות מעולם הטכנולוגיה. וגם השנה מככבת בהן גוגל, שמתיחות כאלו הן מסורת אדוקה שלה. הפעם יצרה החברה שורה של מתיחות.

גוגל הודיעה על גרסת 8 ביט של שירות המפות שלה, שתתאים לקונסולת המשחק העתיקה של נינטנדו. "במרדף שלנו אחר גבולות דיגיטליים הבנו שהשארנו מאחור חלק גדול ממשתמשינו, שלא יכולים לגשת לשירות בחומרה הקלאסית שלהם", הסבירה גוגל. "אפשר לעשות כל מה שעושים בשירות המפות הרגיל". בסרטון שהפיצה החברה היא מדגימה כיצד משתמשים בשירות בקונסולה המיושנת וכיצד נראות המפות (רע מאוד).

המתיחה הזאת של גוגל לא הסתיימה רק בהעמדת פנים על קיומה - החברה הטמיעה מראה בסגנון של 8 ביט ב-Google Maps וב-Google Street View, וכרגע כל מי שנכנס לשני שירותים אלו יכול לבחור לראות אותם בגרפיקה הפרמיטיבית הזאת.

מתיחה נוספת של גוגל היא "השקה" של תוסף חדש לדפדפן כרום, המאפשר גלישה יעילה יותר בעזרת שימוש בשני עכברים. "למה להשתמש רק ב-50% מהידיים? אחרי תקופה קצרה גלישה בשני עכברים מרגישה טבעית לחלוטין", נאמר בסרטון של החברה – בו גם מודגם כיצד יכולים שני אנשים להשתמש במחשב במקביל – הודות לפיצ'ר החדש.

וגם שירות ג'ימייל זוכה ל"שדרוג", בזכות Gmail Tap – יכולת לכתוב הודעות מייל בעזרת קוד מורס. הסיבה לצורך בשירות כזה? הקושי להקליד על מקלדת וריטואלית של סמארטפון, העשויה להיות קטנה מדי. את הרעיון, כך לפי הסרטון, הביא לגוגל נין של סמואל מורס – אבי הקוד. "קוד מורס הוא מושלם – רק נקודה ומקף. מה יותר פשוט מזה?", אומר מהנדס של גוגל.

אפילו למוצר המזוהה עמה ביותר – מנוע החיפוש שלה, הגיעה גוגל: היא הציגה את "חיפוש מתקדם מאוד" שמספק אפשרויות חיפוש מסוג שלא נראה קודם, למשל "סלנג מתחרז ל..." או "סאבטקסט או רמז ל..." וגם "מילים כמעט, אבל לא לגמרי שונות מ...".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונאן קונה את Mashable

הבלוג הטכנולוגי Mashable השקיע גם הוא במתיחה. האתר פרסם סרטון וידאו בו מופיע קונאן אובריאן ומספר שקנה את Mashable. "עשיתי זאת כי נמאס לי לחרוש את האינטרנט בחיפוש אחרי חדשות טכנולוגיה. אני נכנס ל-Mashable ורואה את העבודה הנוראית שהם עושים, אז לבסוף החלטתי שהגיע הזמן להשתלט עליו. לפני כמה שעות התקשרתי לפיט קרשמור ואמרתי לו "אתה בחוץ!", מספר קונאן בסרטון.

Think Geek מציעה מוצרים שאי אפשר לסרב להם

כמדי שנה פרסם אתר הקניות Think Geek שורה של מוצרים מפוברקים לאחד באפריל. בין השאר ניתן למצוא שם ממתקי מרשמלו בצורת Creep (חלאה), קפוצ'ון בעל כוחות קסם וראש של בובת בארבי עליו ניתן להתקין את מחשב הלוח אייפד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המתיחות והבדיחות הנוספות שניתן למצוא היום ברשת:

- תוסף הדפדפן Ad Block שחוסם פרסומות פלאש באתרים מציג היום במקום הפרסומות הללו תמונות של חתולים.

- תוסף הפייסבוק Unfriend Finder שמאפשר למשתמש לדעת מי הסיר אותו מרשימת החברים, מציג היום הודעות מפוברקות כאילו חברים קרובים של המשתמש (אלו שיש לו עמם אינטראקציה רבה) הסירו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully